Secret Santa - 2020

Okej då. Jag offrade mig och öppnade mina paket lite tidigare än planerat... :D

Först ut var godis till mina små damer. De kommer att bli överlyckliga! :love:

Sedan en tesil för att kunna smaka det väldoftande jordgubbsteet som gömde sig i nästa paket.

Och sist... Den ABSOLUT SÖTASTE koppen jag någonsin sett. En ENHÖRNINGSKATT! :love::love::love:

IMG_20201224_012659.webp

Sorry för bild på skrynklig kudde. :rofl:

Tack snälla @WS6 för de fina klapparna! För visst måste du vara min tomte? :D

Alltså, jag har fixat med en julklapp som höll på bli totalt sabbad och avbrutits mitt i det fixet framför bingolotto för att spendera lite tid i ett väntrum hos en veterinär när syrrans hund ätit en leksak så min dag har inte riktigt hållits till schemat so to speak... Jag är fortfarande inte klar, har två klappar som måste slås in först. Känns helt sjukt att klockan är nästan 2 och jag inte öppnat än, men snart så! :D

Alltså jag måste ju ha varit helt sjukt snäll i år som blev såhär bortskämd! :love: Ett broderiset, choklad, kattgodis (och bonushundgodis tycker Totte), råttgodis, ullsockor och en pajform - jag som har fyllning till en pumpapaj väntande får nog inviga med pumpapaj i mellandagarna :D

Vem min tomte är vet jag inte, men jag ska sätta mig och luska lite när jag kommer hem imorrn - nu ska här sovas!

Bifogade filer

• 20201224_021801.webp
    20201224_021801.webp
    290,1 KB · Visningar: 86
Jag är vaken. Och har inte öppnat än... Jag vill, men jag tror att min man tycker det är lite spännande så jag håller mig 😊.
Sjuk nyfiken nu, men vi 8.30 får jag öppna två andra julklappar när medryttaren kommer för årets julritt 😁.

Sedan en tesil för att kunna smaka det väldoftande jordgubbsteet som gömde sig i nästa paket.

Och sist... Den ABSOLUT SÖTASTE koppen jag någonsin sett. En ENHÖRNINGSKATT! :love::love::love:

Visa bifogad fil 62158

Å, en sån underbar mugg :love:
(Din tomte får gärna nämna vart den är köpt när det är avslöjat :angel: )

Jag har öppnat mina paket, fick en personlig kalender, en bläckpenna, en söt liten gris som jag gissar är hemmagjord, kattgodis och ”svenskjävlar”, dvs salt lakrits! Har spanat på lakriset på nätet men inte köpt ännu, så ska bli spännande att prova!
Tack snälla tomte!
7F10D98A-BC80-4A59-B265-DF969ABFC563.jpeg

Senast ändrad av en moderator:

Visa bifogad fil 62158

Så sjukt söt mugg! En sån vill jag med ha!

Visa bifogad fil 62158

Japp, jag är din tomte! 😁 Kul att du gillade det! 😊

Å, en sån underbar mugg :love:
(Din tomte får gärna nämna vart den är köpt när det är avslöjat :angel: )

Så sjukt söt mugg! En sån vill jag med ha!

Muggen hittade jag på Dollarstore! 😊

@Malibu_Stacy din tomte vill skicka en hälsning:

”Om du bara kan försäkra om att jag verkligen försökt få tag på postnord och att jag är hemskt ledsen vore det guld. :heart Paketet kommer med jul och kärlek... bara så småningom.” ❤️

Paketet skickades redan den 14:e så vad postnord sysslar med kan man ju fundera på.. :cautious::meh:

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat