Secret Santa - 2020

@Malibu_Stacy din tomte vill skicka en hälsning:

”Om du bara kan försäkra om att jag verkligen försökt få tag på postnord och att jag är hemskt ledsen vore det guld. :heart Paketet kommer med jul och kärlek... bara så småningom.” ❤️

Paketet skickades redan den 14:e så vad postnord sysslar med kan man ju fundera på.. :cautious::meh:
Jag är inte arg eller ledsen! Förstår att min tomte (som jag tror är bästa @Sel ?) gjort allt rätt ❤️ Vi får se när PostNord behagar att komma eller om det sitter fast på Arlanda 😂

Senast ändrad:
Oj! Tack snälla snälla tomten :love:

CD3CA592-0A84-49D8-A16F-5EE87A85E54B.webp

Två sorters teer, choklad, godis till Humla, ett stickat bokmärke och ett presentkort på adlibris. :) Wow!

Tack snälla @Snurrfian :love:

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat