Vi väntar på ett som skickades 17/11, kom till ARN 29/11. Har suttit i tullen där sen dess.Paketet skickades redan den 14:e så vad postnord sysslar med kan man ju fundera på..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi väntar på ett som skickades 17/11, kom till ARN 29/11. Har suttit i tullen där sen dess.Paketet skickades redan den 14:e så vad postnord sysslar med kan man ju fundera på..
Jag är inte arg eller ledsen! Förstår att min tomte (som jag tror är bästa @Sel ?) gjort allt rätt Vi får se när PostNord behagar att komma eller om det sitter fast på Arlanda@Malibu_Stacy din tomte vill skicka en hälsning:
”Om du bara kan försäkra om att jag verkligen försökt få tag på postnord och att jag är hemskt ledsen vore det guld. Paketet kommer med jul och kärlek... bara så småningom.”
Paketet skickades redan den 14:e så vad postnord sysslar med kan man ju fundera på..
Det stämmerVisa bifogad fil 62183
Jag fick ett häftigt mörkblått nagellack, en underbar balm, body shower och kanske bäst av allt på julaftons morgon: Lena Furberg-teckningar och tuschpennor (till dottern förvisso men vi kan nog båda roa oss med dessa i väntan på nästa tomte ). Tusen tack Secret Santa som jag baserat på ledtråden tror är @cambodia ?
Tänkte att ledtråden nästan var för enkel! Hoppas att teerna är goda!Oj! Tack snälla snälla tomten
Visa bifogad fil 62176
Två sorters teer, choklad, godis till Humla, ett stickat bokmärke och ett presentkort på adlibris. Wow!
Tack snälla @Snurrfian
Yes! Bra gissat utan ledtrådar alls!Jag tror min tomte är @Ninnurur
woho vad jag e bra =)Yes! Bra gissat utan ledtrådar alls!