Du får lägga ut bild eller skriva av så kan vi hjälpa digJag har läst mitt kort,fram o baklänges, men blir inte klok på om det är en ledtråd eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får lägga ut bild eller skriva av så kan vi hjälpa digJag har läst mitt kort,fram o baklänges, men blir inte klok på om det är en ledtråd eller inte
Nope, blev inte klokare. Men det är säkert en ledtråd. Tror jagDet står ordagrant :Hoppas blir sötebrödsdagar i jul!
Och nej det är inte jag som glömt ett ord utan tomten
Jag tänker ff rösta på den jag trodde från början, "ledtråden" ledde bara till en som inte är med i leken,så det funkade ju inte att skylla på henne.Nope, blev inte klokare. Men det är säkert en ledtråd. Tror jag
Men Jösses så söt tomte!Öppnat ljus, en tomte, lakrits, en almanacka, hängen till tex granen och en skylt. Superfint! Tack till min tomte
Oskyldig!Namnamnam Jag äter salt lakris och paketöppnaren mumsar på en Rondo tror jag dom hette.
Nu är jag ännu mera förvirrad, min tomte tror antingen att jag är mycket smartare än jag är eller så vill hen sätta mig på pottkanten o hålla mig borta från Buke en evighet ,fick ett klurigt spel o jag som inte ens får ihop rubrikskub
Jag har ingen annan att gissa på nu än mitt först val. @Nixehen är du min tomte?