Secret Santa - 2020

Jag har ett dilemma när det gäller öppnandet av mina paket 😳.
Jobbar natt till 23e, åker tåg direkt på morgonen till Stockholm, är där till den 25e då jag åker tillbaka till Göteborg och direkt till jobbet för att jobba natt. Är alltså inte hemma 22e till 26e 🙄 är det bättre att vänta än att öppna för tidigt enligt Buke den allsmäktige 😉😇?!

Jobbar natt till 23e, åker tåg direkt på morgonen till Stockholm, är där till den 25e då jag åker tillbaka till Göteborg och direkt till jobbet för att jobba natt. Är alltså inte hemma 22e till 26e 🙄 är det bättre att vänta än att öppna för tidigt enligt Buke den allsmäktige 😉😇?!
Du tar med dig paketet och öppnar på tåget! :)

Ta med dig paketen! 😊

Edit: Ah, great minds think alike... :D

Jag hade nog tagit med mig paketet jag också 😉.
Öppna för tidigt får man Inte, så om medtag inte är möjligt anser jag att du får riva upp det på morgonen den 26e.

För övrigt blev jag trött av att läsa det där schemat, och då är jag ändå treskiftsjobbare. I ochh för sig vet jag inte om du har vaken natt eller får sova en stund. Men oavsett...

Jag vill be min tomte om ursäkt för att jag hållt denne på halster ett tag genom att inte hämta ut paketet på över en vecka 😂 Paketet skickades till min gamla adress så jag har varit tvungen att åka lite för att hämta ut det..

Det har varit lite rörigt i mitt liv sen i november med dubbla roller på jobbet, flytt och två jyckar som vill ha sitt.
Men va? Har du ett liv UTANFÖR buke😳🤣

Lyllos er alla som fått paket! Jag hoppas att PostNord får mitt paket snart och kan leverera imorgon, men finns inga mer uppdateringar i paketspårningen så får väl se. Det borde ju inte fastnat i tullen men vem vet? Hoppas på ett christmas miracle. Spänningen är olidlig! 😂 Kul att se bilder på allas fina klappar i all fall :love:

Ingen öppning i förväg, jag hade - som andra skrivit - tagit med paketen! 😁

Jag har "glömt" bort mina paket för att det ska vara lättare att tänka på annat. Men igår fick jag hem ett brev i brevlådan och jag blev grymt sugen på vad det var.. och vips även grymt sugen på vad min secret santa skickat..:nailbiting:

Jag hade nog tagit med mig paketet jag också 😉.
Öppna för tidigt får man Inte, så om medtag inte är möjligt anser jag att du får riva upp det på morgonen den 26e.

För övrigt blev jag trött av att läsa det där schemat, och då är jag ändå treskiftsjobbare. I ochh för sig vet jag inte om du har vaken natt eller får sova en stund. Men oavsett...
Paketen fick stanna hemma, får öppna när jag kommer hem 😊
Vaken natt är det som gäller 🤪 sitter dessutom i ett rum jag inte kan lämna så största faran är att somna 😇 , många tv-serier blir det!

Paketen fick stanna hemma, får öppna när jag kommer hem 😊
Vaken natt är det som gäller 🤪 sitter dessutom i ett rum jag inte kan lämna så största faran är att somna 😇 , många tv-serier blir det!
Låter typ som mitt jobb med skillnaden att vi är ett par stycken till i samma rum (fler än så på dagarna).
Är du månne något slags driftledare eller transport/trafikledare du också?

Paket 😊

95C75AD7-BD0B-491D-A16A-ED7CC54CEC9A.webp

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat