Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ingen avi, men så fort jag skrivit in numret jag fick av Big Santa så trillade plötsligt avin in och paketet hade legat redo i två dagar .Tomt på avi hos mig också. Skickar ett pm till Big Santa!
Efter att ha lärt mig här att ombuden tillhandahåller blå tejp så tänkte jag att jag kunde bättra de utstickande hörnen på min påse-med-porto. Tjejen i kassan såg brydd ut när jag frågade, tittade sig förvirrat omkring och lyckades efter lite letande fiska fram en rulle med smal, genomskinlig kontorstejp. Jag satte på några bitar, log och tackade snällt.Jag slog in andra paket och maken roade sig med att hjälpa mig ta mig in i tejplådan.
Han tror att avsändaren eller ombudet jobbar för/får provision från tejptillverkaren .
Visa bifogad fil 61872
Det är nog bra! Jag skickade paket till syrran i fredags och det kom fram igår! Så posten verkar skicka hejvilt!Tomt på avi hos mig också. Skickar ett pm till Big Santa!
Min dotter är avundsjuk så nästa år tänkte jag se om fler barn vill vara med i en egen versionVisa bifogad fil 61910
Min tomte har helt klart gett sig in i den här leken med liv och lust! Det ska bli spännande att öppna på julafton .
Jag känner mig inspirerad, behöver nog komma på några som jag också kan fixa fina paket till .
Min dotter är avundsjuk så nästa år tänkte jag se om fler barn vill vara med i en egen version
Bara fem kvar nu!Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8. pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon
11. Piglet82
12. Blacksmithfarm
13. TeamLundVer
14. Snurrfian
15. Reville
16, WS6
17. Fraggel_tess
18. Leoni
19. gul_zebra
20. YorkWann
21.sweep
22. Silver Girl
23. Wingates
24. Sel.
25. Svarta Sara
26, _Elly_
27, Lumos_Nox
28. Bapelsin
29. Masqueradee
30. Ceta
31. Malin_L
32. Astronaut
33. Mumma
34. quarterranchen
35. Keb71
36. Masse
37. Cambodia
38. Monifa
39. Sonic76
40. Ninnurur
41. Ramona
42. Barbabelle
43. Lytesout95
44. Fille
45. Takire
46. Marty
Nu har jag till slut lyckats hämta ut mitt paket
Känns som om du har något färre att gissa på. Hoppas att du inte behöver vänta alltför länge på ditt paketBara fem kvar nu!
Mitt paket ska ha lämnat UK den 16/12 men sen står det inget mer. Får se när det dyker upp Har mina misstankar om avsändaren i alla fall
Det hade ju varit jättekulMin dotter är avundsjuk så nästa år tänkte jag se om fler barn vill vara med i en egen version