Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig, jag råkade ut för samma sak förra åretMin julklapp är inlåst i sambons vapenskåp fram till julafton, bästa stället för mig att inte komma åt det
Det är ju inbrottssäkert iafLider med dig, jag råkade ut för samma sak förra året
Ja tyvärrDet är ju inbrottssäkert iaf
hoppas det var värt detLider med dig, jag råkade ut för samma sak förra året
Jag ocksåInser att det kommer att bli spännande att se mitt offer öppna paketet/En.
Jag har glömt bort vad jag har köpt
Det var det verkligenhoppas det var värt det
Samma här. Åkte rakt förbi Ica (och mitt paket) igår för det var fullproppat på parkeringen. Ska göra ett nytt försök idagJag ska försöka hämta mitt paket idag, försöker undvika affärerna så gott det går men ska nog svänga förbi tidigt innan en massa folk kommer!
Jag har inte fått någon notis i appen eller sms, mail och brev. Provar att skicka PM till digNästan alla paket ligger hos era utlämningsställen, ett fåtal står fortfarande som påväg. Om det är någon som inte fått avi så kan ni skicka mig ett pm så får ni uthämtningsnummer av mig.
Glöm heller inte att fylla i listan när ni hämtat ut era paket, så slipper jag spåra en massa paket i onödan.
/Big Santa
Då har du ju en fullgod anledning att få ut paketen. Tråden kräver foto!Ber om ursäkt att jag inte kunnat ta bild men som sagt de ligger på väldigt säkert ställe