Secret Santa - 2020

Denna tomten bara vÀntar pÄ att det ska bli dags att riva upp paketen,sÄ fÄr vi se om hon har rÀtt i att det Àr nÄgot Àtbart i minst 1 paket.
131895141_211596063796919_2422854608247766670_o.webp

AssĂ„ jag har glömt uppdatera hĂ€r ju đŸ˜±đŸ˜± Ber om ursĂ€kt till min tomte. Jag har hĂ€mtat mitt paket igĂ„r men sen har det varit helt körigt sĂ„ jag har inte hunnit fota och lĂ€gga upp hĂ€r. Men paketet ligger sĂ„ fint under vĂ„r gran dĂ€r hemma 😍 Är hos svĂ€rmor inatt sĂ„ jag Ă€r hemma vid lunch imorgon. Men paket öppning fĂ„r vĂ€nta till imorgon kvĂ€ll 😍

Jag tÀnker att med all stress för mÄnga bara att fÄ ivÀg paket i denna trÄd sÄ:

Det som du fixat duger. Du har gjort allt du kan Àven om du inte kanske kunnat gÄ runt och shoppa som vanligt i flera butiker. Vad det Àn Àr sÄ ligger det kÀrlek bakom paketen :)

PS. Dina paket kan inte vara fulare Àn de som jag panikslog in mitt i natten, glömde snören&kort och insÄg detta nÀr paketet var tejpat med silvertejp:o;)

Inget paket hĂ€r och inget nytt i appen heller, stĂ„r fortfarande bara info frĂ„n den 16/12. SĂ„ tyvĂ€rr blir det ingen öppning för mig imorgon, men ser sĂ„ fram emot att se vad ni alla fĂ„tt och om mitt ”tomtebarn” tar min ledtrĂ„d eller ej 😆
BĂ€sta trĂ„den att lĂ€sa under juldagarna! 😍

Mina paket har flyttat :eek: frÄn kökslÄdan till köksbordet och jag har luktat pÄ dom för att se om jag kan kÀnna det den stolliga hunden kÀnner :D
Men nÀ,men jag skulle nÀstan gissa pÄ att min tomte ev har katt eller sÄ Àr innehÄllet vÀldigt attraktiv för lilla vovven,

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

HĂ€strelaterat