Tack så jättemycket! Jag ska försöka hinna börja med den nu när jag är lite ledig!Kul att du gillade det
Helt rätt att jag är din tomte, boken är jättebra kan jag säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så jättemycket! Jag ska försöka hinna börja med den nu när jag är lite ledig!Kul att du gillade det
Helt rätt att jag är din tomte, boken är jättebra kan jag säga.
Haha, vad roligt att du listade ut detJa faktiskt, tillslut!
Finns det någon som heter något med frukt? Navel... apelsin kan ha navel
@lil-sis är du min tomte?
Men så snällt! Jag blev hemskt förtjust över mitt offer också! Nu får bara klappen ta och komma fram.Jag blev jätteglad när jag förstod att du måste vara min tomte!
Tack så mycket för de fina presenternaYes box!
Tack så mycket för de fina presenterna
Ammo ska prova godiset sen och bollen har han redan börjar plocka av utsidan på så han är supernöjd
Jag vet hur det är!Det var två men mina katter försnillade den andra
Det känns som om jag övertänker min ledtråd Så nu går jag på chansning, @Nixehen är du min tomte?Visa bifogad fil 62157
Alltså vilken tomte jag fick! Tre böcker för bujo och anteckningar, två frixonpennor i färger som jag faktiskt inte hade, choklad och godis och ett handgjort läppcerat. Så perfekta grejer! Från mina urusla ledtrådar. ❤ Men ledtråden, jag måste klura när jag är ordentligt vaken.
Jag tog det redan på namnet faktiskt har sett er i HHEs utmaningar på facebook Men jag har haft så svårt att gissa de senaste åren att det var skönt att få det lite lätt i årTänkte att ledtråden nästan var för enkel! Hoppas att teerna är goda!
Åh, va bra att den passade Klädde henne väldigt bra måste jag sägaVisa bifogad fil 62191
Men alltså LÄGG AV vilka julklappar min tomte sytt ihop! Bokstavligt talat, Noras frottejacka är hemsydd Så mycket omsorg som måste ha lagts ner, och den passar perfekt!
Och muggen!
Tack snälla.. @Ceta?
Ja tack snälla! Den sitter perfekt och är sååå finJag tog det redan på namnet faktiskt har sett er i HHEs utmaningar på facebook Men jag har haft så svårt att gissa de senaste åren att det var skönt att få det lite lätt i år
Åh, va bra att den passade Klädde henne väldigt bra måste jag säga