Secret Santa - 2020

IMG_20201224_114706.webp

Jättefina klappar om jag inte missat nåt hade tomten inte lagt i en ledtråd, men tror jag har en gissning ändå. Ska dubbelkolla lite bara..

Fick en jättefin katt! Och choklad som inte överlevde många sekunder.
Jag älskar sån här lite knasig design och är 100% crazy cat lady så det blev verkligen perfekt 😍.
Tusen tack snälla Tomten 🎅!!!

Avsändaren hade ett killnamn och jag har fått för mig att Tranan är en kille.. detta kan vara helt fel för jag minns inte alls varför jag tror detta ...
Altetnativt har någon luring satt sin sambo/ bror/bekant som avsändare... då är jag helt lost och har ingen aning ...

Men min första gissning är:
Tranan - är du min tomte? 😃

Bifogade filer

• D3484A1C-750B-4BD9-819C-6260CA8979C7.webp
    D3484A1C-750B-4BD9-819C-6260CA8979C7.webp
    214,4 KB · Visningar: 105
Visa bifogad fil 62157
😍Alltså vilken tomte jag fick! Tre böcker för bujo och anteckningar, två frixonpennor i färger som jag faktiskt inte hade, choklad och godis och ett handgjort läppcerat. 😍 Så perfekta grejer! Från mina urusla ledtrådar. ❤ Men ledtråden, jag måste klura när jag är ordentligt vaken.
Det känns som om jag övertänker min ledtråd :rofl: Så nu går jag på chansning, @Nixehen är du min tomte?

Tänkte att ledtråden nästan var för enkel! :) Hoppas att teerna är goda! :)
Jag tog det redan på namnet faktiskt :angel: har sett er i HHEs utmaningar på facebook :D Men jag har haft så svårt att gissa de senaste åren att det var skönt att få det lite lätt i år :angel:
Visa bifogad fil 62191
Men alltså LÄGG AV vilka julklappar min tomte sytt ihop! Bokstavligt talat, Noras frottejacka är hemsydd 😍 Så mycket omsorg som måste ha lagts ner, och den passar perfekt!
Och muggen! 😍😍

Tack snälla.. @Ceta?
Åh, va bra att den passade :love: Klädde henne väldigt bra måste jag säga :D

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin

Jag tog det redan på namnet faktiskt :angel: har sett er i HHEs utmaningar på facebook :D Men jag har haft så svårt att gissa de senaste åren att det var skönt att få det lite lätt i år :angel:

Åh, va bra att den passade :love: Klädde henne väldigt bra måste jag säga :D
Ja tack snälla! Den sitter perfekt och är sååå fin 😍😍

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka