Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Island är ju inte den ända ön som har häst uppkallad efter sigOch öppnade
Visa bifogad fil 62216
Tack snälla tomten. Både bok och chokladbräck kommer avnjutas i mellandagarna
Fröerna och krukmakaren fick mig genast att börja planera nästa års trädgårdssäsong, jag som lovat mig själv att inte börja planera förrän i januari
Ledtråden har drivit mig till vansinne. Först tänkte jag att det måste vara en med 3 hästar varav 2 från Island. Efter att ha stalkat precis ALLA i tråden och inte fått någon att passa på det så kom jag på att det kan ju vara hundar varav 2 från typ Gotland, eller katter, eller marsvin eller prydnadstomtar.. Ja jag kanske spårade lite väl på slutet
Antingen är jag världens sämsta "stalker" eller så är min tomte riktigt riktigt sneaky
Blev jätteglad för bivaxduken, har tittat på dem!Haha, vad roligt att du listade ut det
Haha japp Jag är din tomteKan @Piglet82 vara min tomte?
Stämmer bra detÄntligen tid att lägga ut bild! Öppnade i morse men blev lite stressigt att hinna till jobb
Fick en supermysig filt, en skojig mugg, festlig ljuslykta och så fina ledljus! Tack snälla Tomte för de fina klapparna!!
Jag gissar att @Sonic76 är min tomte?
Stort tack för de fina klapparnaStämmer bra det
Vilken av alla ledtrådar avslöjade mig? Jag visste att det blev för lätt.Visa bifogad fil 62195
Kunde inte vänta och bestämde att kl 11 nästan är eftermiddag...
Fick ett spännande te, en chokladkaka med marsipan och nougat, två par fina örhängen och hunden fick beefstrips.
Jag gissar att @dobbis är min tomte?
Jag tog det på mopsarna på kartongen.Vilken av alla ledtrådar avslöjade mig? Jag visste att det blev för lätt.
Ja jag kom ihåg det från en gammal tråd. Ibland förvånar minnet på ett positivt sättBlev jätteglad för bivaxduken, har tittat på dem!
Tack! Tog det på grisen, men förstod inte först förrän jag började kolla användare! Katterna är galna i grisen!Haha japp Jag är din tomte