Secret Santa - 2020

Jag har gått in i väggen på gissandet av tomte, så har 2 val, be om ledtråd eller sitta still i båten tills alla andra gissat klart :idea:

Provar en till då jag vet att den personen gillar lakrits @Tranan är du min tomte?

Mina fina klappar innehöll:
1E450359-BE3A-439B-AAAF-AF9106F077B5.webp

Tack så hemskt mycket @Mumma för de fina klapparna! 😍 Det ska bli jättespännande att jobba med garnet och smaka på teet. 😀

20201224_181826.webp

Tack så mycket snälla tomte! Vet ännu inte vem du är trots ledtråd, men ska väl kunna räkna ut det snart :D .

Fick godispåsar, noblesseask, duschgel, body scrub och kroppslotion i julkuleformat, en materialsats+lim till tre tomtar, mjukdjursleksak till hunden och en stilig fluga till hunden (den åkte på direkt :laugh:), en bok som jag inte läst :up: och en jättefin nyckelring.

Tack igen :heart

Väntar ivrigt på att mitt offer ska skjuta gissningar hit och dit, eller gissa rätt direkt. Vet inte vilket som är roligast 😇.

Hästarna fick testa godiset nu vid intag. S tyckte det var gott, I ville mest ha hinkmat men hon tyckte det var helt ok och W hade hö så då är allt annat ointressant 😂

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin
8. Bapelsin >> Cambodia
9. cambodia >> flyingchange
10. Lil-sis >> Wingates
11. Piglet82>>Fille
12. Reville>>Cattis_e
13. Sonic76>>Piglet82
14. dobbis >> Silver Girl
15. Nixehen >> Marty

IMG_20201224_190923.webp

Tack snälla tomten! :love:

Fick en chokladgroda ifrån Harry Potter och ett Escape room spel! Ska tvinga syskonen att spela det i nyår, perfekt då jag älskar escape rooms!

Går dick bet på ledtrådarna, trots googlande. Skyller på förmycket julgodis!
Men kastar ut en gissning baserat på de tre långa lurviga pälsstrån som var inkluderade i tejpen.
Är @Caoimhe min tomte? Minns jag inte helt fel var det varning för katthår där. :D

Jag har öppnat mina klappar! Tack snälla, snälla tomten för alla svenska smaker! 😍 Haha, jag har inte druckit julmust på ÅTTA ÅR! Apotek-Arnes dessutom! Så glad jag blir! Fabulöst! (Våfflorna fick grisöron som inte är med på bild)
Jag har fått fin ledtråd också, men ber om tillgift eftersom jag är den sämsta gissaren och vet att jag egentligen borde veta. :D Jag återkommer med gissning!

1608834616141.webp

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat