Secret Santa - 2020

För att förtydliga.
@Reville står ju län i bukeprofil.
Sen när jag skrev att jag var nyfiken av mig kom mitt paket illa kvickt och du interagerade med mig om att du också var nyfiken och så. Fick en känsla bara som stärkte det med postort.
Jag kanske ska berätta storyn om tejpen också:p
Jag tänkte tejpmissbruka redan från början men jag hade inget vettigt hemma förutom sån där vanlig smal tejp, men sen när jag var på det lokala postombudet och skulle skicka det och frågade om de hade lite mer bra tejp och killen där bara: ”ja visst!” Och jag bara: ”asså jag behöver mycket tejp, det ska gärna ge lite eh.. inbrottssäker känsla liksom, hehe” och killen sken upp och bara: ”absolut! Jag fixar!” och gjorde åt en halv rulle på en minut typ😅 Så härligt när två tejpmissbrukare möts sådär i julruschen😄

Skyldig! Fanken att jag missade gammal adressetikett som kom på att skicka från min karls adress och allt...
Jag var lite lurig och återanvände kartongen och etiketten för att förvirra mitt offer. :p

Tusen tack. Vet inte hur jag ska våga dricka teet då det är så fina förpackningar.

Och öppnade:
Jag borde jobba på FBI för jag har listat ut att min tomte är @gulzebra ❤️🙏🏻 tack så himla mycket. Hojen till julgranen var ju riktigt fin. Och kolorna!! Mums på dem med mint i.
Stämmer bra! Kolorna är helt underbara, överäter de själv varje år :D
Hoppas att kortet/ledtråden inte stank alltför mycket ändå, stod och stressade med det i sista sekunden och har aldrig gjort något innan så jag var inte beredd på varken fläckarna eller lukten :rofl:

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin
8. Bapelsin >> Cambodia
9. cambodia >> flyingchange
10. Lil-sis >> Wingates
11. Piglet82>>Fille
12. Reville>>Cattis_e
13. Sonic76>>Piglet82
14. dobbis >> Silver Girl
15. Nixehen >> Marty
16. gul_zebra >> Ramona

Spännande marmelader, plus bok och pynt 🥰.
Tack snälla, jag tror att @TeamLundVer är min tomte. 😍
20201224_191221.webp

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin
8. Bapelsin >> Cambodia
10. Lil-sis >> Wingates
11. Piglet82>>Fille
12. Reville>>Cattis_e
13. Sonic76>>Piglet82
15. Nixehen >> Marty
16. gul_zebra >> Ramona
17. Lumos_Nox >> lytesout95

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin
8. Bapelsin >> Cambodia
10. Lil-sis >> Wingates
11. Piglet82>>Fille
12. Reville>>Cattis_e
13. Sonic76>>Piglet82
15. Nixehen >> Marty
16. gul_zebra >> Ramona
17. Fraggel Tess >> Jeps
18. Lumos_Nox>> lytesout95

Visa bifogad fil 62265

Tack snälla tomten! :love:

Fick en chokladgroda ifrån Harry Potter och ett Escape room spel! Ska tvinga syskonen att spela det i nyår, perfekt då jag älskar escape rooms!

Går dick bet på ledtrådarna, trots googlande. Skyller på förmycket julgodis!
Men kastar ut en gissning baserat på de tre långa lurviga pälsstrån som var inkluderade i tejpen.
Är @Caoimhe min tomte? Minns jag inte helt fel var det varning för katthår där. :D
Hahah, nämen nääääe vad pinsamt! 🙈 Svårt att undvika med två pälsbollar som envist ville hjälpa till med paketinslagningen... Förlåt!
Ledtrådarna leder till just katterna - Älva och Juno. 😁

Hahah, nämen nääääe vad pinsamt! 🙈 Svårt att undvika med två pälsbollar som envist ville hjälpa till med paketinslagningen... Förlåt!
Ledtrådarna leder till just katterna - Älva och Juno. 😁
Haha, de hjälpte ju till med ledtrådar! Stoppade i sina egna för de misstänkte att det där offret kommer behöva extra hjälp:laugh::laugh:
Älskar pappret btw!:love:

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka