Det stÀmmer braSpÀnnande marmelader, plus bok och pynt .
Tack snÀlla, jag tror att @TeamLundVer Àr min tomte.
Visa bifogad fil 62276
Höll pÄ att göra en tabbe och skicka med lite roliga/udda frön ocksÄ men det fick man inte skicka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stÀmmer braSpÀnnande marmelader, plus bok och pynt .
Tack snÀlla, jag tror att @TeamLundVer Àr min tomte.
Visa bifogad fil 62276
Woho! Tack tack tack!Det stÀmmer!
Nej tyvÀrr jag Àr redan avslöjad som tomte till Ceta.LÀmnar ledtrÄd till mitt offer, mitt anvÀndarnamn har en koppling.
Gissar pÄ @Snurrfian men kÀnns off med avsÀndaradressen men jag chansar
Ăr du min tomte? Jag fick som sagt ledtrĂ„dar men spĂ„rar alldeles för lĂ„ngt misstĂ€nker jag. och om du inte Ă€r min tomte sĂ„ ber jag min tomte om ursĂ€kt, jag Ă€r normalt sett en katastrof pĂ„ att gissa. @Ninnurur hade jag bara en massa tur att jag tĂ€nkte rĂ€tt för en gĂ„ngs skull.Jag var nog vĂ€ldigt anonym nĂ€r jag skickade mitt paket. SĂ„ jag Ă€r ledsen för det.
Det stÀmmer!! Kan @Blacksmithfarm vara min tomte?! Jag gissar pÄ det i alla fall!
Det stÀmmer!
Ăr du min tomte?...och till mitt tomtebarn vill jag sĂ€ga att ledtrĂ„den knĂ„pades ihop i sista minuten i snöglopp utanför inlĂ€mningsstĂ€llet och kan ha blivit nĂ„got felkodad .
TyvĂ€rr oskyldig hĂ€r . BĂ€ttre lycka nĂ€sra gissning.Ăr du min tomte?
Men va fan! Jag ger upp.TyvÀrr oskyldig hÀr . BÀttre lycka nÀsra gissning.
Haha... sÄ blir det ibland, var lite rÀdd att jag gjorde ledtrÄden gör lÀttTack! Men snacka om att jag gjorde det onödigt svÄrt för mig . Fattade inte ledtrÄden först sÄ jag försökte gÄ efter att rÀkna ut Älder person för person. NÀr jag vÀl kom till ditt anvÀndarnamn trillade polletten visserligen ner, men dÄ hade jag hÄllt pÄ ett bra tag .
JĂ€ttefina grejer i alla fall .
Vad fin !
JajamÀn!Kan @Ramona vara min tomte? Lite vild gissning hÀr. Dumstruten jag har ju redan stoppat storlÄdan i recyclingen utan att kolla avsÀndaradress dessutom.