Nej precis!Det är ju inte ens sista skickdag ännu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej precis!Det är ju inte ens sista skickdag ännu.
Tycker det är rätt skönt att ha lätt att gissa då det kan bli så hemskt svårt när man inte får några ledtrådarJag är rädd att jag blir lätt gissning också, men vad kan man göra? Är helt enkelt inte särskilt sneaky.
Jag tror jag fick en ledtråd på medföljande kort ,men då stämmer det inte med den jag gissade på, för ledtråden passar bättre på en bukare som inte är med i Secret santaTycker det är rätt skönt att ha lätt att gissa då det kan bli så hemskt svårt när man inte får några ledtrådar
Tycker det är rätt skönt att ha lätt att gissa då det kan bli så hemskt svårt när man inte får några ledtrådar
Jag är en smart rackare eller så hade jag bara tur.Jag tyckte jag hade kluriga ledtrådar förra året men @Snurrfian fattade på en gång ändå i år hoppas jag att jag varit ännu mer klurig
Jäklar vad alla är snabba.
Jag är fortfarande inte klar och jobbar en del, men mitt offer behöver inte oroa sig - det kommer paket.
Äntligen bilder
SkälpredaHär är mina fina paket. De fick dock åka tillbaka ner i lådan ganska kvickt, då någon gärna ville öppna paketen NuNuNu!
Visa bifogad fil 61550
Jag har inte ens öppnat min postnordlåda .