Bara tio dagar kvar till öppning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har det på exakt samma sätt!!Jag bor mitt emellan 3 orter. Jag hör till kommun X och postpaket kommer till huvudorten (där är mitt paket nu) men jag jobbar på andra orten i kommunen. Beställer man från schenker så kommer det till kommun Y och det är verkligen åt helt fel håll för oss men det ligger något närmare än dom andra.
Jag gillar verkligen sidor där man kan välja vart paketet ska levereras så jag kan välja där jag jobbar
20km (schenker), 21km (huvudorten) och 24km (jobbet)Jag som klagar när mina schenkerpaket hamnar nere på stan, 1,5 km bort enkel väg
Det är verkligen det som är charmen med hela leken, det är så otroligt spännande att få, och så himla nervöst och kul att se när offret tar emot sitt paket!Det är ju minst lika spännande att vänta på att ens offer ska få sitt paket nu som att få öppna sitt eget
Mitt offer har kanske fått sitt, kanske inte. Who knows
Jag har postombudet 2 hus bort och de är ombud för postnord och schenker. Ändå händer det ganska ofta att paket hamnar inne i stan och visst vi har bara 5km dit men när man bor så nära ett ombud blir det liteJag bor mitt emellan 3 orter. Jag hör till kommun X och postpaket kommer till huvudorten (där är mitt paket nu) men jag jobbar på andra orten i kommunen. Beställer man från schenker så kommer det till kommun Y och det är verkligen åt helt fel håll för oss men det ligger något närmare än dom andra.
Jag gillar verkligen sidor där man kan välja vart paketet ska levereras så jag kan välja där jag jobbar
Och tom kul att följa för en som inte ens är med. SS är en av mina mycket få jultraditioner.Det är verkligen det som är charmen med hela leken, det är så otroligt spännande att få, och så himla nervöst och kul att se när offret tar emot sitt paket!
Ja verkligenDet är verkligen det som är charmen med hela leken, det är så otroligt spännande att få, och så himla nervöst och kul att se när offret tar emot sitt paket!
Gissar på sushi!Visa bifogad fil 61596
finns ett till men det skulle förvaras svalt så har redan stoppat undan det