Den är undanstäld där jag inte når ju ... Så jag avvaktar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är undanstäld där jag inte når ju ... Så jag avvaktar.
Nalle vaktar noga så ingen ska tjuvöppna.Nu kommer bild på mitt paket, min tomte var snabb så det har stått här ett tag, jag är bara lite sen med bilden. Visa bifogad fil 61552
Ha, jag kanske inte ska klaga på att mitt brukar komma till fel utlämningsställe som är bökigare att ta bilen tillMitt paket är framme men jag har inte hämtat det än. Det kommer till fel ort så får ta det när vi har ärende åt det hållet
Jag bor mitt emellan 3 orter. Jag hör till kommun X och postpaket kommer till huvudorten (där är mitt paket nu) men jag jobbar på andra orten i kommunen. Beställer man från schenker så kommer det till kommun Y och det är verkligen åt helt fel håll för oss men det ligger något närmare än dom andra.Ha, jag kanske inte ska klaga på att mitt brukar komma till fel utlämningsställe som är bökigare att ta bilen till
Jag som klagar när mina schenkerpaket hamnar nere på stan, 1,5 km bort enkel vägJag bor mitt emellan 3 orter. Jag hör till kommun X och postpaket kommer till huvudorten (där är mitt paket nu) men jag jobbar på andra orten i kommunen. Beställer man från schenker så kommer det till kommun Y och det är verkligen åt helt fel håll för oss men det ligger något närmare än dom andra.
Jag gillar verkligen sidor där man kan välja vart paketet ska levereras så jag kan välja där jag jobbar