Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Jag tror inte samurajsvärd är en bra idé heller?Min tomte hade visst varit lite orolig över vad som är okej att skicka hit till utlandet och vad inte.
Jag kan lugna tomten med att det allra mesta är okej, förutom kanske rått kött, levande djur, vapen och suspekta kemikalier.
Men om nu tomten skickat delar av hjorten eller vildsvinet som lende rövare i trädgården, en bazooka och en flaska hembränt, (med lite vild fantasi kunde man ju få det allt att passa med mina ledtrådar om matlagningsintresserad och vad det nu var ) plus katten som med våld klämde sig in i lådan i ett obevakat ögonblick, ja då är det nog lugnt ändå. De i tullen förtjänar ett gott skratt i dessa tider .
Haha. Jag tror inte samurajsvärd är en bra idé heller?
Haha, mor och far brukar rätt och slätt skriva "Clothes and things." Men hit är det inte så hårt.Det kan möjigtvis bli lite knepigt att skriva övertygande redogörelser om att de nog är idrottsutrustning. Men frukta inte, ju märkvärdigare innehåll, desto större chans att tullen ger undantagslov pga av att de inte förstår vad innehållet är. Erfarenhet finns.
Men annars brukar de nästan aldrig bry sig.
Jag blir ju nyfiken på vilken del av världen du bor i..Det kan möjigtvis bli lite knepigt att skriva övertygande redogörelser om att de nog är idrottsutrustning. Men frukta inte, ju märkvärdigare innehåll, desto större chans att tullen ger undantagslov pga av att de inte förstår vad innehållet är. Erfarenhet finns.
Men annars brukar de nästan aldrig bry sig.
Jag blir ju nyfiken på vilken del av världen du bor i..
Jag brukar mest skicka bagged candy och det tar sig liksom lätt igenom tullen .
Däremot att chansa och beställa hem nåt som Sverige klassar som läkemedel gick inte så bra .
Kan tänka mig det. Jag bor ju i Sverige och skickar mest åt andra hållet, men som sagt beställa hem nåt som typ är halstabletter men ändå inte var inte så populärt .Ja det var väl när jag skulle beställa diverse kemikalier, en del läkemedelsklassade, och annat smått och gott som behövdes på jobbet som det blev lite krångligt Annars har det nog aldrig varit några problem.
Inte här heller men det kommer välIngen avisering än
Men några dagar kvar så