Verkar som att min tomte är snällare än dinÅh, en ska jag tänkte påedan förra året. Trots korrekt inskrivet telefonnummer och s
Jag tycker ju din tomte borde skickat helst nyss, så du får ett paket att se och vara lika nyfiken som jag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som att min tomte är snällare än dinÅh, en ska jag tänkte påedan förra året. Trots korrekt inskrivet telefonnummer och s
Jag tycker ju din tomte borde skickat helst nyss, så du får ett paket att se och vara lika nyfiken som jag .
Knepigt postombud!Tycker det är svårt att skriva. Egentligen avskyr jag julklappar. Och lekar. Och sociala aktiviteter. För att inte tala om post, både skicka och hämta ut.
Jag är t.o.m. portad hos mitt postnordombud. Sist jag var där jade jag kundtjänst med på telefon så de skulle höra hur kärringen där gapar och skriker otrevligheter och är helt jävla sinnessjuk. Hon blev så klart ännu argare över det och vägrade betjäna mig. Postnords kundtjänst hörde t.o.m. detta men de tycks inte bry sig. Det var rätt länge sen så jag trooooor jag ska lyckas få ut mitt paket denna gången.
Det här kanske framstår som massa gnäll. Men jag gillar utmaningar så tänkte det skulle va kul ändå. Känns faktiskt riktigt roligt att se hur detta ska gå
Sjukt långtGuuuud vad långt det är kvar till julafton.
håller med, har en låda som sitter och väntar på bli öppnad! sen är jag nervös att mitt offer inte kommer bli nöjd.Guuuud vad långt det är kvar till julafton.
Jag är också med i klubben "Vi som inte kan slå in presenter"Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte . Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet.
Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte . Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet.
Slå in paket? Hur gör man då?Det skulle kunna vara jag också
Jag har alltid så stora visioner men ja..
Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte . Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet.
Jag slog in mina för att det önskades att paketen skulle vara inslagna. annars är jag super dålig på sånt.Jag är också med i klubben "Vi som inte kan slå in presenter"
Det skulle även kunna vara från mig. Lyckades åtminstone hålla köksbordet från färg!Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte . Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet.