Secret Santa - 2020

Jag läser i tråden flera gånger varje dag men har inte skrivit så mycket :) vet inte riktigt vad jag ska skriva? Kanske att jag fick bra, enligt mig, ledtrådar :)

Åh, en ska jag tänkte påedan förra året. Trots korrekt inskrivet telefonnummer och s
Jag vill också få paket!
Eller nej förresten, tomten du får gärna vänta till sista skickdagen pga alldeles för nyfiken:o
Jag tycker ju din tomte borde skickat helst nyss, så du får ett paket att se och vara lika nyfiken som jag 😇.

Mitt paket har funnits att hämta ett par dagar men hos "fel" ombud. Det kommer absolut gå att lösa men ville bara säga det om min tomte varit orolig för att det inte är framme :)

Att jag är så övertaggad att jag nog måste ställa paketet i förrådet sedan är en annan sak :laugh:

Åh, en ska jag tänkte påedan förra året. Trots korrekt inskrivet telefonnummer och s

Jag tycker ju din tomte borde skickat helst nyss, så du får ett paket att se och vara lika nyfiken som jag 😇.
Haha. Vad var det som kom med överst på inlägget? Inte ens något jag skrivit för att posta på buke 🙈.
Det var om ett annat paket som brevaviserades trots korrekt inskrivet nummer..
Men det skulle jag skriva till en kompis, men blev avbruten..

Kommit paket idag :love:

Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8.pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon

20201208_161131.webp
La plånboken på adresslappen.

Tycker det är svårt att skriva. Egentligen avskyr jag julklappar. Och lekar. Och sociala aktiviteter. För att inte tala om post, både skicka och hämta ut.

Jag är t.o.m. portad hos mitt postnordombud. Sist jag var där jade jag kundtjänst med på telefon så de skulle höra hur kärringen där gapar och skriker otrevligheter och är helt jävla sinnessjuk. Hon blev så klart ännu argare över det och vägrade betjäna mig. Postnords kundtjänst hörde t.o.m. detta men de tycks inte bry sig. Det var rätt länge sen så jag trooooor jag ska lyckas få ut mitt paket denna gången.

Det här kanske framstår som massa gnäll. Men jag gillar utmaningar så tänkte det skulle va kul ändå. Känns faktiskt riktigt roligt att se hur detta ska gå :laugh:

Jag har hämtat ut ett spännande paket på väg till jobbet idag! Längtar hem så jag får titta närmare på det!! :bump: :banana:

Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8.pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon
11. Piglet82

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat