Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är dom,kollades av bondevännen.Är paketen i lådan inslagna så kan du ju lägga undan dem
Det måste man väl få!Alltså jag hade ju velat lägga upp en bild på min ytterlåda nu, får man det?
Blev en viss förvåning och känsla när jag såg den, och den känslan förklaras nog bäst på bild..
Oavsett vilket så får du ett digert arbete med att få ut paketen från den där.Okej okej. Här kommer bilden på mitt paket..
Tanken när jag först såg det var åh nej, har det gått sönder på vägen?
Men vad jag kan känna så är lådan under tejpen hel och fraksedeln sitter ju ovanpå all tejp.
Frågan är alltså om min tomte stulit en postnord tejp, eller jobbar åt postnord eller ett av deras ombud.
Okej okej. Här kommer bilden på mitt paket..
Men vad jag kan känna så är lådan under tejpen hel och fraksedeln sitter ju ovanpå all tejp.
Frågan är alltså om min tomte stulit en postnord tejp, eller jobbar åt postnord eller ett av deras ombud.
Jag fick hem en boll av postnordtejp en gång. Snubben hade gått till ombudet utan emballage och bara tejpat runt en plastpåseOkej okej. Här kommer bilden på mitt paket..
Ja, har också fått något sådant paket förut där de tejpat lite extra. Men detta var verkligen täckt i tejp på alla sidor. Man ser inte en enda gnutta kartong någonstans.Vill inte grusa dina förhoppningar. Men på ombudet kan det tejpa extra om det behövs, om här något rejält
Gjorde på ett paket jag fick av mamma tidigare iår, tyckte ombudet behövdes tejpas lite extra för hålla ihop på vägen.
Haha. Knasboll.Jag fick hem en boll av postnordtejp en gång. Snubben hade gått till ombudet utan emballage och bara tejpat runt en plastpåse
Okej okej. Här kommer bilden på mitt paket..
Jag fick hem en boll av postnordtejp en gång. Snubben hade gått till ombudet utan emballage och bara tejpat runt en plastpåse
Samma här, förutom att jag tejpar hemma - men mängder ska det vara!Det där är ju skitkul! Skulle kunna varit jag båda två..!
Nähä... Det var det inte alls. Jag kollade inte tillräckligt noggrant i Postnord-appen. Jag fick en avi om att hämta ett paket och såg i appen att en okänd människa skickat paket till mig, så jag var säker så att det var det som väntade på mig. Men näää, när jag kom till ombudet är där ett kuvert med en väldigt bekant handstil. Kikar i appen och ser att aha, det andra paketet är tydligen inte framme ännu.Åhåhå, mitt SS-paket ligger och väntar hos ombudet! Får hämta det imorgon på väg till jobbet. Så spännande! Kommer dock att få gömma paketen någon stans så att inte mina lurvbollar får för sig att öppna i förtid.
Jag ställer mitt paket antingen på hushållsvågen eller badrumsvågen innan bara.Nu kanske jag dumförklarar mig själv totalt här men funderar på det här med Skicka lätt, det är ju smidigt att kunna köpa frakten hemifrån sas, men hur ska man veta hur mycket paketet väger? Sist jag skickade med det så fick jag faktura på restbelopp på frakten.