Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd att det inte var dåliga ledtrådar, för då hade du kunnat vara min tomte....Har äntligen kommit på vad jag ska ge (obs inte dåliga ledtrådar utan en seg hjärna atm) och beställt. Borde hinna hit i god tid iaf, så får jag bara ta en runda på stan och fixa det sista i helgen.
FanOch det är nu vi kanske får ångra oss bittert att vi avslöjade hur svårt det är för oss att vänta, när våra tomtar rusar "till Posten" imorgon..
Gissningsleken börjar efter klappöppning på julafton.När får man börja gissa på vem som är tomte?
,Meeeeeeeeeeeeeen,jag tror jag redan avslöjat min tomte utan o ens hämta paketet,eller så är jag grundlurad.Gissningsleken börjar efter klappöppning på julafton.
Och vad ska man göra dom närmaste 22 dagarna?Gissningsleken börjar efter klappöppning på julafton.
Göm det! Eller posta det till dig självOch vad ska man göra dom närmaste 22 dagarna?
Och vad ska man göra dom närmaste 22 dagarna?
Ta den som katten ligger iJag har fått hämtat ut huvudpresenten
Nu kom jag på att jag helt glömt bort att jag behöver en passande låda Lite småfix och problemlösning kvar.
Ha, såklart gjorde ju min tomte det.Och det är nu vi kanske får ångra oss bittert att vi avslöjade hur svårt det är för oss att vänta, när våra tomtar rusar "till Posten" imorgon..
Förra året låstes mitt paket in i vapenskåpetHa, såklart gjorde ju min tomte det.
Installerade av en händelse postnord appen i morse. Och såg då att ett paket väntar, skickat med skicka lätt. Borde vara SS...
Står att de skickat brevavvisering, så den kommer väl idag .
Kanske får be min man gömma paketet
Jag lever med en preteen (9 år). Jag har inte en chans att fuska utan att bli utskälldFörra året låstes mitt paket in i vapenskåpet
Dags för en Lista! Fyll i vartefter ni får paket så att jag kan pricka av er.Jag har fått paket!!! Älskar dig redan Secret Santa , så fint och gulligt inslaget. Fick en kartong och ett extra bonuskuvert (kommer bild i nästa inlägg). Och en väldigt bra ledtråd så nu gäller det att börja klura.