Secret Santa - 2020

Jag vet inte om jag köpt någon kass tejp denna gång men den går upp hela tiden. Tejpar ens änden, vänder för att tejpa andra och då går första biten upp och så håller det på 🙄 kan lätt driva en till vanvett
Sådär blir det när man har köpt glansiga eller glittriga presentpapper. Då är det helt hopplöst att få någon tejp att funka.

Förra året hade jag verkligen ingen aning om vad som fanns i paketen, men minns att jag blev överraskad över att de var så många
Nästan lite förskräckt tänkte jag "hjälp, har min tomte köpt en julklapp per ledtråd?" :D.

En av klapparna använder jag nästan varje dag ☺.

Brukar någon fråga tomtarna hur de tänkte/tolkade ledtrådarna eller är det ofint? :laugh: Ibland är det kanske självklart och ibland inte.

Förra året hade jag verkligen ingen aning om vad som fanns i paketen, men minns att jag blev överraskad över att de var så många
Nästan lite förskräckt tänkte jag "hjälp, har min tomte köpt en julklapp per ledtråd?" :D.

En av klapparna använder jag nästan varje dag ☺.

Brukar någon fråga tomtarna hur de tänkte/tolkade ledtrådarna eller är det ofint? :laugh: Ibland är det kanske självklart och ibland inte.
Jag vet inte ens om jag läste ledtrådarna så noga ;)
Men glad att du blev nöjd

Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8.pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon
11. Piglet82
12. Blacksmithfarm
13. TeamLundVer
14. Snurrfian

Hämtat och undangömt!

Här är mitt paket innan allt plockades ur o lades i en hundinbrottssäker låda.
20201203_164530.webp

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat