Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag köpt någon kass tejp denna gång men den går upp hela tiden. Tejpar ens änden, vänder för att tejpa andra och då går första biten upp och så håller det på kan lätt driva en till vanvettSlå in paket? Hur gör man då?
mycket tejp blir det hahaha
Nej jag lyckas väl med var 20:e paket vilket blir ca var 10:e år då
Sådär blir det när man har köpt glansiga eller glittriga presentpapper. Då är det helt hopplöst att få någon tejp att funka.Jag vet inte om jag köpt någon kass tejp denna gång men den går upp hela tiden. Tejpar ens änden, vänder för att tejpa andra och då går första biten upp och så håller det på kan lätt driva en till vanvett
Här har det inte med pappret att göra för det är samma med kartong och ritpapper.Sådär blir det när man har köpt glansiga eller glittriga presentpapper. Då är det helt hopplöst att få någon tejp att funka.
Jag vet inte ens om jag läste ledtrådarna så nogaFörra året hade jag verkligen ingen aning om vad som fanns i paketen, men minns att jag blev överraskad över att de var så många
Nästan lite förskräckt tänkte jag "hjälp, har min tomte köpt en julklapp per ledtråd?" .
En av klapparna använder jag nästan varje dag ☺.
Brukar någon fråga tomtarna hur de tänkte/tolkade ledtrådarna eller är det ofint? Ibland är det kanske självklart och ibland inte.
Spännande! Fick avisering om paket på väg för bara ett par timmar sedan, och det stod faktiskt i appen att det är från secret santa.@Silver Girl din tomte hälsar att ytterkartongen kan öppnas men att det förpackningsmaterialet bör hanteras med försiktighet Pga ev dolt innehåll.
Din tomte hälsar att det ligger ett kort i säcken som inte ska läsas före jul och rekommenderar att säcken hålls stängd fram till dess.Också fått avisering!