Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Ja det brukar bli en del gissande efteråt :D
Är väl ett visst datum alla avslöjar vem man skickade till har jag för mig

Mitt offer och jag har skrivit i princip identiska ledtrådar så jag kommer köpa sånt som jag själv hade velat ha utifrån det.
Är på väg ut för att recognisera nu! Så glad att jag vågade vara med i år!

Jag hade tänkt handla idag men min treåring hade andra planer, dvs vägra klä på sig öht idag :cautious: och jag orkade inte bråka så det fick vara. Ungen hade pyjamas hela dagen och jag fick suga i mig lite sol på balkongen :D hoppas hinna iväg utan barn imorrn EM istället! :up:

Allt förutom låda och själva postandet är klart här. Hoppas det blir uppskattat.
Vad skiriver man som avsändare?

När jag varit med tidigare har jag skrivit mitt namn som vanligt bara. Men skrivit secret santa istället för mitt nick här.

Allt förutom låda och själva postandet är klart här. Hoppas det blir uppskattat.
Man kan skriva @Nixehen som avsändare, bara att skicka ett pm och be om hennes adress. Då blir det svårare att lista ut vem det kommer från innan man sett klappar och ledtrådar :)

Vi har oftast turen att vara fler i Uppsala ;) så jag har tidigare skrivit antingen mina initialer + adress, eller nån av mina föräldrar som avsändare :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
28 333
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar