Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla gör som dom vill iaf har det varit såHur är det förresten med ledtrådar i paketen, ska man lämna någon ledtråd som kan underlätta i gissning sen?
Då hänger jag med, tack!Alla gör som dom vill iaf har det varit så
Nej inte ännu, har alla skickat?
Har inte heller skickat ännu.Skickat????!!!!!!
Har inte ens handlat.
Om jag inte minns gäller 13:e som "sista-sänd-datum". Kan någon bekräfta det, eller dementera?
Nä gu nej. Har bara börjat klura.Nej inte ännu, har alla skickat?
Typ: "Anna Svensson, secret Santa"?När jag varit med tidigare har jag skrivit mitt namn som vanligt bara. Men skrivit secret santa istället för mitt nick här.
Ja lite så.Typ: "Anna Svensson, secret Santa"?
Är det den 13e som är sista dagen för att skicka? @Nixehen ? Har fått för mig ett annat datum nämligen..
Man kan skriva @Nixehen som avsändare, bara att skicka ett pm och be om hennes adress. Då blir det svårare att lista ut vem det kommer från innan man sett klappar och ledtrådarAllt förutom låda och själva postandet är klart här. Hoppas det blir uppskattat.
Vad skiriver man som avsändare?
Vi har oftast turen att vara fler i Uppsala så jag har tidigare skrivit antingen mina initialer + adress, eller nån av mina föräldrar som avsändareAllt förutom låda och själva postandet är klart här. Hoppas det blir uppskattat.
Vad skiriver man som avsändare?
I mitt mail står de sista skickdatum 14 dec så borde väl vara samma för alla?