Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Jag tycker att det är såååå svårt att komma på något, man vill ju att det ska bli något bra! Tur man har lite tid på sig, men vill ju inte fara för seg ifall jag måste beställa klappen..hmm. Funderar vidare..

Är det bara jag som fortfarande ivrigt avväntar sitt offer :D?
Det ska vara fler som inte fått något pm än :)
Vet inte om du såg det, men jag skrev en hälsning från Big Santa igår att hon har datorproblem och därför inte fått iväg alla men att det sker så snart hon kan :)

Bitarna börjar falla på plats! Trots att jag först tyckte att det var nog så luddiga ledtrådar. Men det blir nog bra hoppas jag. Bara det jag beställt anländer i god ordning nu. :)

Klurigt komma på nått bra och bli inte lättare efter snokat info mitt offer eller jo fick nys om en sak :angel: :). Men nu är saker köpt och inväntar en beställning så jag hoppas det uppskattas :) :D

Jag har ingen hjärnkapacitet över men jag hoppas den återkommer snarast. Det var ju lite klurigt och jag hade en bra start men sen gick den över :cry:

Men NÅGOT blir det iaf :D

Alltså, efter att ha läst ledtrådarna så kom jag direkt på en (i mitt tycke) väldigt passande och kul grej. MEN. Uppenbarligen tyckte mitt offer också att det var en passande och kul grej, eftersom hen efter lite snokande visade sig redan ha denna grej...:meh:
Såå, då börjar vi om från början!

Jag tror jag vet vad jag ska köpa men jag ska på julmarknad i helgen så jag avvaktar tills efter den, de brukar har fina och roliga saker där.

Alltså, efter att ha läst ledtrådarna så kom jag direkt på en (i mitt tycke) väldigt passande och kul grej. MEN. Uppenbarligen tyckte mitt offer också att det var en passande och kul grej, eftersom hen efter lite snokande visade sig redan ha denna grej...:meh:
Såå, då börjar vi om från början!

Tur att du upptäckte det :rofl:

Har verkligen jättesvårt och komma på vad jag ska köpa, men tror jag har några ideer. Hoppas det inte upplevs tråkigt av mitt offer bara :p

Vet vad jag ska köpa men det blir nog inte så häftigt som jag hade velat.
Bor alldeles fel för det men tror nog det blir bra ändå till Slut :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 547
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar