Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Ingen lätt uppgift! Känner mig lite som en stalker O_o
Men jag har nog kryssat i flera av personens rutor, men det blir ändå inte helt straight forward - utan lite bakofram och uppochner. Hoppas att det blir uppskattat i allafall. Nu hoppas jag bara att grejerna jag beställt kommer i tid....

Fick mitt offer igår. Jag parade ihop två av ledtrådarna och visste precis vad jag ville skicka för klapp. Efter ett ganska intensivt googlande hittade jag en sak som jag var nöjd med och klickade "beställ". Risk för lång leveranstid men maximitiden var innan den 14:e så jag håller verkligen tummarna för att den kommer fram. Nu ska jag bara komplettera klappen lite och sen får man hoppas att ens offer blir glad :).

Jag funderar också, men tror att jag har någon slags idé... Ska försöka shoppa julklapp i veckan tror jag :)

Men hallå, vad "nästan klara?" O_o :eek: Jag tänker så det knakar på vad jag ska hitta på till mitt offer.. :p Men kul är det! :D

@hemlig Jag var med första gången förra året och jag hade 3 saker i mitt offers paket, för det passade så bra ihop! :) Jag tror det beror lite på vad man köper.. Jag själv fick 3 saker i mitt paket :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 534
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar