Nixehen
Trådstartare
Ungefär vilken datum får man reda på sitt "offer" ? =)
Sista anmälan är ju 30 november kl. 19.00 och jag börjar lotta direkt efter så senast den 2/12 borde alla ha fått sina offer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär vilken datum får man reda på sitt "offer" ? =)
• ALLA paket ska skickas med spårbar post. (Tex. Postens "Skicka Lätt")
Kolla på posten.se, allt står därInsåg precis att jag inte har en aning om hur man gör detta! Går man till sitt ombud och ber speciellt om spårbart paket?
Nej det är ingen garanti alls. Jag missade ju förra årets och skulle därför ha en egen secret Santa med en känd bukefalist. Vederbörande brydde sig varken om att svara eller skicka något till mig. Så jag vet inte om jag törs chansa och vara med, det förstörde rätt mycket att bli lurad av en bukefalist på jul och allt. Dyrt också.Förut var man tvungen att ha ett visst antal inlägg för att vara med, då körde jag och @Myrten en annan version där alla var välkomna. Och alla skickade sina paket! Skönt att den regeln är bortplockad nu, den var riktigt trist och huruvida man är pålitlig eller ej hänger knappast på hur många inlägg man har.
Vad roligt att vi blir så många
En sak jag undrar är dok - hur gör man ifall vi blir ett udda antal?