Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Jag tycker också det är sitsvårt även om jag har en plan. Jag har ju beställt en grej och tänker nog försökta utveckla temat lite

Färdig! :D Säkert inte så jättepersonligt men förhoppningsvis väldigt uppskattat ändå! Blev flera småpaket med ett givet tema. Nu ska allt slås in fint och sen ska jag hitta någonslags bra kartong att skicka i... :idea:

Hur nära 100kr brukar ni försöka ligga?
Jag har shoppat idag och det blev 102kr men vill köpa fler saker men då blir det nog närmare 200 vilket inte spelar nån roll för mig så men det är ju min första gång med så vet inte helt hur det brukar se ut :)

Första gång för mig med. Tänkte nog hålla mig så gott som på hundringen. Fast det är svårt att säga, jag har inte shoppat än utan "forskar" lite än på mitt offer. Planen är att handla i helgen.

Summan har nog varierat en del både på det jag fått och det jag skickat. Det är väl ett minibelopp. Om någon vill köpa för mer gör en det, men det är valfritt.

Jag är rätt pank så jag håller mig rätt nära den där hundringen, men det är mycket möjligt att det kan bli liiiite mer än så :)
//Zebra som precis beställt en del av klappen och fått hem en del till :banana: Klurar på resten men har lite idéer :D

Attans. Tur att jag läste ledtrådarna igen. Jag inser nu att jag missförstått en liten detalj. Gör om gör rätt.

Kommer också hålla mig så nära hundringen som möjligt, ekonomin är lite skral nu. Men köpte lite idag, ev blir det något mer. Hoppas det inte ska upplevas tråkigt eller så bara, men det är ju så svååårt att hitta nåt bra :p

@Mirre: Helt ärligt, oavsett vad jag fått har jag varit enormt tacksam. Traditionen här hemma har varit att man fått jultidningarna/albumen på morgonen och klapparna på kvällen. Sedan försvann traditionen med tidningarna på morgonen för ingen var intresserad längre. Sedan försvann mina föräldrar sas (typ kuvert med pengar vilket givetvis var uppskattat). Sedan fick mamma Alzheimers (är på hem) och pappa dog förra året. Jag tycker det är så roligt att att öppna ett paket man inte vet vad det är. Vad det kostat är underordnat.

Jag får givetvis julklapp av min särbo också men de brukar inte vara inslagsbara ;)

Jag gissar att mitt paket hamnar på 100-150:-. Hade önskat att jag hade lite mer fantasi, men jag hoppas att mottagaren kommer bli nöjd ändå!

Aldrig varit med på en Secret Santa förut, men ska nog försöka hänga på nästa år iaf. (I år är det ju försent) Verkar som en riktigt kul grej. :p

@Mirre: Helt ärligt, oavsett vad jag fått har jag varit enormt tacksam. Traditionen här hemma har varit att man fått jultidningarna/albumen på morgonen och klapparna på kvällen. Sedan försvann traditionen med tidningarna på morgonen för ingen var intresserad längre. Sedan försvann mina föräldrar sas (typ kuvert med pengar vilket givetvis var uppskattat). Sedan fick mamma Alzheimers (är på hem) och pappa dog förra året. Jag tycker det är så roligt att att öppna ett paket man inte vet vad det är. Vad det kostat är underordnat.

Jag får givetvis julklapp av min särbo också men de brukar inte vara inslagsbara ;)
Det är sant :)
Är också glad för det jag får sas, vi köper julklappar till barnen i familjen numer bara. Mycket smidigare tycker jag, blir väldigt många att köpa till annars :p
Beklagar dina föräldrar.

Jag har en plan :) Ska in till stan och handla på söndag.
Och kan uppdatera den som fick mig om du fått iden att fixa något till hunden så är det nu mera hundar. Det har flyttat in en till här hos mig.

Jag har en preliminär plan men har inte bestämt till 100 % om jag ska köra på den eller inte. Får se om jag kan hitta på något bättre...

Har inte ens tänkt på vad mitt kostar eller kommer kosta. Men skall skall inte känna sig dålig oavsätt. Det är en kul grej. Man lägger vad man kan och man är tacksam för vad man får. =)

Ingen lär klandra någon annan. bara för man lagt mer eller mindre själv. Då är man nog lite fel ute i en sådan hära lek =)

Spännande. Vet inte hur det brukar fungera. kommer där upp en gissningstråd sen eller?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
912
· Visningar
28 275
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar