Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Halloj!
Som redan sagts den 14 december är sista dagen att posta. Och precis som @cili sa så går det jättebra att få skriva mig som avsändare! :D

• Gilla
Reactions: WS6
Halloj!
Som redan sagts den 14 december är sista dagen att posta. Och precis som @cili sa så går det jättebra att få skriva mig som avsändare! :D

Någon som vet hur länge paket ligger kvar innan man hämtar det och vad som händer sen...? Är inte hemma på adressen dit paketet kommer under julen...

har köpt paket och packat in och nu när jag skulle skriva upp mitt offers adress så läste jag ledtrådarna igen och insåg att jag nog inte prickat in helt rätt... Jaja, hoppas det är nära nog iallafall

Ikväll trillade poletten ned för mig och jag kom på vad årets klapp blir, lite fix och trix men nu är det på G! :D

Hur gör ni när ni skickar, slår ni in paketet och skickar som det är, eller paketerar ni in det i något mer?

Kommer skicka i någonslags kartong tror jag.

Men vad skriver man inuti? Skulle man ge ledtrådar och det ska man gissa vem som var ens SS? Nollkollkokosboll :D

Hur gör ni när ni skickar, slår ni in paketet och skickar som det är, eller paketerar ni in det i något mer?
Jag slår in, sen åker klappen ner i kartong eller vadderad påse. Känns enklast så - vet att jag själv definitivt skulle öppna ett paket om det inte är uppenbart att det är från Secret Santa med tanke på att jag beställer grejer ibland och det lätt kan blandas ihop, så jag tänker att andra säkert är likadana :p

Okej, då har jag kommit på vad jag ska ge men det känns så...tråkigt... Kunde jag inte komma på nåt bättre liksom?
Jaja, får hoppas mitt offer förstår att det är tanken som räknas :p

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
947
· Visningar
29 745
Senast: Halcyon
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 299
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 560
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar