Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halloj!
Som redan sagts den 14 december är sista dagen att posta. Och precis som @cili sa så går det jättebra att få skriva mig som avsändare!
Denna veckan maoHalloj!
Som redan sagts den 14 december är sista dagen att posta. Och precis som @cili sa så går det jättebra att få skriva mig som avsändare!
I en vadderad påseHur gör ni när ni skickar, slår ni in paketet och skickar som det är, eller paketerar ni in det i något mer?
Slår in paketen i julpapper och sen i dem i en lämplig låda.Hur gör ni när ni skickar, slår ni in paketet och skickar som det är, eller paketerar ni in det i något mer?
Kommer skicka i någonslags kartong tror jag.
Men vad skriver man inuti? Skulle man ge ledtrådar och det ska man gissa vem som var ens SS? Nollkollkokosboll
Jag slår in, sen åker klappen ner i kartong eller vadderad påse. Känns enklast så - vet att jag själv definitivt skulle öppna ett paket om det inte är uppenbart att det är från Secret Santa med tanke på att jag beställer grejer ibland och det lätt kan blandas ihop, så jag tänker att andra säkert är likadanaHur gör ni när ni skickar, slår ni in paketet och skickar som det är, eller paketerar ni in det i något mer?