Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

jag är nu klar med mina inköp så det ska bara postas :) behöver dock hjälp av min moder som har skrivare först :P

Måste det skrivas ut då?
Kan man inte fixa det direkt på posten när man skickar?
Har inte heller någon skrivare ju
Jag fattade det som att det "bokas" i förväg på postens hemsida, kvittot på det skrivs ut och tas med vid inlämningen. Jag kan förhoppningsvis fixa det på jobbet men har vi mycket att göra är det inte säkert att det hinns med :down:

På tal om fraktlappar - får man skicka med typ Schenker eller är det Posten som gäller? Har inte heller skrivare, så Schenker är enklare :p

På tal om fraktlappar - får man skicka med typ Schenker eller är det Posten som gäller? Har inte heller skrivare, så Schenker är enklare :p
Schenker har väl också så man kan spåra paketet? Då borde det väl vara lugnt? Det är väl själva funktionen man vill åt

Till er andra som saknar skrivare: man brukar kunna skriva ut billigt på biblioteket :)

Schenker har väl också så man kan spåra paketet? Då borde det väl vara lugnt? Det är väl själva funktionen man vill åt

Till er andra som saknar skrivare: man brukar kunna skriva ut billigt på biblioteket :)
De har det ja, brukar skicka med de själv när jag skickar större grejer annars. Jag tänkte mest att folk kanske inte har närhet till ombud, Posten finns ju överallt men jag vet inte hur det står till med Schenker, så lika bra att fråga tänkte jag :)
Här har jag bibliotek och Schenker-ombud med maskin nästan vägg i vägg, så det finns ju möjligheter åt båda hållen iaf. Får väl se vad som blir smidigast när det är dags att skicka :D

Idag har jag paket att hämta ut där delar av julklappen ligger. Ska bara komplettera med en liten sak till och den borde jag hitta ikväll, sen är det bara att slå in och skicka iväg. :)

Men bajs!!
Nu säger leverantören att min sak ska komma på måndag eftermiddag.

Jag måste försöka hämta ut på deras terminal istället.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 019
· Visningar
33 182
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 118
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 524
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar