Alla inköp klara, känner mig nöjd och hoppas nu att mitt "offer" kommer bli glad för sin julklapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett par saker som jag ska komplettera med. Sen är det avfärd för mitt paket.
Måste det skrivas ut då?Någon som vet om det går att ha "Skicka lätt"-kvittot i mobilen? Har ingen skrivare hemma.
Jag fattade det som att det "bokas" i förväg på postens hemsida, kvittot på det skrivs ut och tas med vid inlämningen. Jag kan förhoppningsvis fixa det på jobbet men har vi mycket att göra är det inte säkert att det hinns medMåste det skrivas ut då?
Kan man inte fixa det direkt på posten när man skickar?
Har inte heller någon skrivare ju
Schenker har väl också så man kan spåra paketet? Då borde det väl vara lugnt? Det är väl själva funktionen man vill åtPå tal om fraktlappar - får man skicka med typ Schenker eller är det Posten som gäller? Har inte heller skrivare, så Schenker är enklare
På tal om fraktlappar - får man skicka med typ Schenker eller är det Posten som gäller? Har inte heller skrivare, så Schenker är enklare
De har det ja, brukar skicka med de själv när jag skickar större grejer annars. Jag tänkte mest att folk kanske inte har närhet till ombud, Posten finns ju överallt men jag vet inte hur det står till med Schenker, så lika bra att fråga tänkte jagSchenker har väl också så man kan spåra paketet? Då borde det väl vara lugnt? Det är väl själva funktionen man vill åt
Till er andra som saknar skrivare: man brukar kunna skriva ut billigt på biblioteket