Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där jag bor fick de 20% förra gången. Det kommer nog inte att bli färre denna gången snarare tvärtom......Man kan ju hoppas, men jag ser det inte som speciellt troligt tyvärr... I min kommun kommer de få många röster
I min kommun fick dom 3.8%. Befarar att det blir högre nu.Där jag bor fick de 20% förra gången. Det kommer nog inte att bli färre denna gången snarare tvärtom......
Ska vi slå vad?
2010 trodde jag det. Tänkte att det här måste vända på fyra år. Tyvärr inte.
Nu kanske jag missuppfattade dig, men SD kom ju in i Riksdagen 2010. 2006 fick de strax under 3%.
Ska vi slå vad?
Jag tror att golit har lite svårt med almanackan. I går när golit postade sitt inlägg var det den 12/9. Inte första april!Ska vi slå vad?
Ja, och då tänkte jag att "2014 åker de ur".
Jag tror tyvärr att de kommer att göra ett mycket bra val i år. På uppsidan så tror jag dock att det i sin tur kommer att missgynna dem vid valet 2018. De kommer inte att kunna fylla sina mandat i Riksdagen och de kommer inte kunna realisera några (orealistiska) vallöften. Det kommer att göra att alla missnöjesväljare som på söndag kommer att rösta på SD blir så missnöjda att de väljer att rösta på något annat vid valet 2018.