Schäfer/ Västgöta spets blandning!

H

hasselby

Ja jag har en schäfer som jag tänkte para med en västgöta spets!
Ja så det blir som en liten schäfer!:) Det blir väl bra? Så slipper man ha en så stor hund!:idea:

Sv: Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Om det blir en dålig kombination kan du ju alltid säga att du jobbar på att framställa en helt ny ras. Den borde bli klar på ett par, tre dagar.

ÅH!! En liten schäfer!! Har jag alltid velat ha!
Bra initiativ:banana:

Ja men visst e det!!!! :D:D:D

men du, ska du inte korsa med cihuahua istället så du får riktigt små schäfrar, som dessutom kan säljas för 20 000kr styck!? :idea:

Nej jag behöver schäfer stilen kvar!
Men en mini schäfer kanske kan bli senaste mode och säljas för dyra pengar;):D

Har du en hona, kan min kille ställa upp, han är korsning dv.snuzer- pappillon/bichon... Ursöt o lortig :angel:

Borde bli söta valpar...

njaa vet inte man vill ju att dom ska se ut som en schäfer:D
Men jag har ju en tik... Och det är ju hon som har dom i magen, då borde valparna ju likna henne mest!!:love:

Jag sitter ju med en supersöt goldentjej här och har fått upp ögonen för shar peien. Jag tycker det är skittrist att den hundrasen är så sjuk, så jag tänkte göra en insats och ta en kull valpar på Loka och lämplig pei-pojke! :idea: Får de dessutom lite rynkig nos så blir de ju söööööööööööta också....!

En schäfer ska vara en schäfer och ingen blandning, inget fel på blandningar som schabrador t.ex. Men för min del ska de inte vara blandade.
Hoppa nu inte på mig för denna utsago, men det är min åsikt.

njaa vet inte man vill ju att dom ska se ut som en schäfer:D
Men jag har ju en tik... Och det är ju hon som har dom i magen, då borde valparna ju likna henne mest!!:love:

Nej men nu tycker jag du är negativ här...
Se vilket psyke och till vilken nytta han är? :eek:
17292301.jpg

Och se så söt...
17292337.jpg

Va kan du mer önska till din hona?? :eek:

:eek::eek::cry:
Men vad säger du?? Blir det inga valpar????:cry:
:rofl::rofl::rofl:

Dom raserna e ju lite lika iallafall så ingen kanske skulle misstänka mig!! Så kan jag ju sälja dom som renrasiga mini schäfrar. Om svenska Schäferhundsklubben går med på det.
Men det gör dom nog..:)

Hah... det där är väl ingenting. På Loka ryms iaf FYRA burkar och en kvarting i käften på'na. :angel:

Nej men nu tycker jag du är negativ här...
Se vilket psyke och till vilken nytta han är? :eek:
17292301.jpg

Och se så söt...
17292337.jpg

Va kan du mer önska till din hona?? :eek:

Nejmen gud! han har ju verkligen allt din hund! Personlig dryck hållare med!!
Jag tycker vi slår till!:idea:

jag har en västgöta/sheltie som väääääldigt gärna vill ha små puppysar, hon är ju så söt också:love: och om nåt år eller så när min mallevalp blitt lite äldre vill hon säkert också ha bäbisar.. jag vet bara inte riktigt vad hon vill ha för pappa till dom än men det visar sig väl förhoppningsvis:p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 377
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka