Scandlines med hund

mysboll

Trådstartare
Närmare bestämt sträckan Helsingborg-Helsingör. Måste man säga till innan man tar med hunden eller räcker det att man säger till i luckan när man betalar eller är det strunt samma och det är bara att köra på? :D

Måste hunden sitta kvar i bilen under resan? Känner mig helt lost för vi har bara åkt bron över innan. :angel:

Hittade oxå den där. Säger mig ingenting. :p Om man har en bizz tex så stannar man väl inte och säger att man har en hund? :confused:
Alltså jag skulle bara ta ut hunden utan att säga till då :D Åkte i Tyskland förrförra året med Malte och då kan jag inte minnas att vi sa något, ingen klagade eller så heller.

På Tycho, Aurora, Hamlet och Mercandia stannar hundarna på bildäck. (där de även kan rastas om man plockar upp efter dem). Det finnes ingen "hund avdelning" på dessa färgor. Snabbfärgan (som dock inte tar bilar) har jag ingen aning om.

Endast om du går direkt till "ytterdäck" från hiss/trappa. Alla invändiga ytor räknas som kafeteria och butik på de 4 bilfergorna.
Det stämmer inte,jag har ALLTID mina hundar med mig,beroende på väder så lastar jag ur o tar med dom för att äta räkmacka,aldrig någon som sagt något och oftast finns det flera hundar upp.

Jag åkte med fyra hundar förra veckan. Bara att köra in (jag förbokade biljetter online - mycket billigare) men tog inte med dem upp. Man hinner ändå knappt mer än gå upp för trappan innan resan är över...

Kan meddela att det gick hur bra som helst! :D
FAE66CFA-FCAC-45DC-A1A8-95BB2CD1696E_zpsdkx2vwj2.jpg

Husse bar upp henne så hon fick spana in utsikten. :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 037
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 559
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar