Scandal (Ulvlek)

Jag fattar det som att ulvarna har fritt fram att käka om tvillingen dör/tappar sin förmåga!

ja du . det hänger nog mycket ihop med din ( säkra ) kommentar om hur ulvarna får käka om onda tvillingen ryker....

Men om du läser igen, hur säker är den egentligen? "Jag fattar det som.."
Dessutom tycker jag fortfarande inte att det fanns så många andra sätt att uppfatta rollbeskrivningen på!

Så säker har jag väl egentligen varit hela tiden men helt 100 kan man ju inte va då man faktiskt kan missuppfatta :)

jag väljer att fortsätta på det jag började tänka på igår faktiskt :
jag tror att lobelia HAR en ond agenda bakom sina kommentarer i denna leken faktiskt
Jag tycker att hon brukar vara mer angelägen att vända på allt när hon är god
quarter4ever röstar på Lobelia

tror helt enkelt att hon INTE spelar på samma sida som mig denna gången !

Jag inser att jag har varit usel på att skriva idag vilket jag visste vilket var anledningen till att jag inte anmälde mig från början. Jag har inte helker haft möjlighet att hålka sån koll som jag skulle vilja viljet glr att jag känner mig väldigt osäker.
Jag tycker att mirtais röst på Artline känbs lite knepig vilket gör att min röst hamnar på mirtai idag. Snurrfian röstar på mirtai.

Q tycker jag verkar vända och vrida på alla stenar och letar aktivt efter något, förhoppningsvis ulvar. Jag vågar inte riktigt sätta henne som god än men det är nära.

Cirkus har fortfarande inte kommit med något inlägg som gör att jag kan sätta henne åt något håll än.

Habina är ovanligt virrig så här vet jag inte riktigt vad jag ska tro, avvaktar.

Artline vet jag inte riktigt vad jag ska tro om för tillfället. Det är mycket möjligt att det kan ha förekommit alibiröster igår men Lilltess röst på mig var ingen sådan. Har även lite problem med vilka roller som är med i leken… Vet inte vad det här betyder om det ens betyder något?

Lobelia kommer med bra inlägg och tankar men de innehåller en del fel vilket gör att jag blir lite fundersam. Att hon inte heller svarar på frågor gör att jag blir ännu mer tveksam till vilken sida hon spelar på.

FiaM röstar på Lobelia

Jag inser att jag har varit usel på att skriva idag vilket jag visste vilket var anledningen till att jag inte anmälde mig från början. Jag har inte helker haft möjlighet att hålka sån koll som jag skulle vilja viljet glr att jag känner mig väldigt osäker.
Jag tycker att mirtais röst på Artline känbs lite knepig vilket gör att min röst hamnar på mirtai idag. Snurrfian röstar på mirtai.
jahapp men skulle velat se mer av dig för att kunna köpa denna rösten faktiskt!

Eftersom jag vill öka mina chanser att överleva så känner jag att jag måste rösta på en annan som har röster. Jag har inte funderat så mycket på Fia men jag tycker det är skumt att hon inte reflekterat över att cirkus igår röstade på en hon hade misstänkte kunde vara ond tvilling.

Artline röstar på FiaM

Jag vill rädda mitt skin så

Lobelia ändrar röst till Artline, för att hon liksom fiam uttalat sig märkligt om tvillingarna

Sedan börjat jag fundera på om de goda kanske var rädda för att rösta ut tvillingarna igår så det var därför det var så många uddaröster. Så jag tror det kan vara klokt att granska andra rösterna. Dock så förstår jag lilltess röst för hon räddade sig och jag håller med Lobelia i att cirkus röst på lilltess var skum

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar