Jag har skrivit mer om det i mitt teoriinlägg, det är mest känslan jag får.Vad är det som är märkligt med det jag skrev om tvillingarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skrivit mer om det i mitt teoriinlägg, det är mest känslan jag får.Vad är det som är märkligt med det jag skrev om tvillingarna?
Jag fattar det som att ulvarna har fritt fram att käka om tvillingen dör/tappar sin förmåga!
ja du . det hänger nog mycket ihop med din ( säkra ) kommentar om hur ulvarna får käka om onda tvillingen ryker....
jahapp men skulle velat se mer av dig för att kunna köpa denna rösten faktiskt!Jag inser att jag har varit usel på att skriva idag vilket jag visste vilket var anledningen till att jag inte anmälde mig från början. Jag har inte helker haft möjlighet att hålka sån koll som jag skulle vilja viljet glr att jag känner mig väldigt osäker.
Jag tycker att mirtais röst på Artline känbs lite knepig vilket gör att min röst hamnar på mirtai idag. Snurrfian röstar på mirtai.
Mirtai ändrar röst till Lobelia
För att rädda mig själv och för att jag tror Q är något på spåren
Alltså jag fick den känslan med men kan hon verkligen veta något nu?
alltså jag vet definitivt inget just nu- DET skulle ha märktsAlltså jag fick den känslan med men kan hon verkligen veta något nu?
alltså jag vet definitivt inget just nu- DET skulle ha märkts
jag skulle velat veta vad det varÄh, läste totalt fel
Äh, läste totalt fel