Scandal (Ulvlek)

Helt rätt, det har fallit bort ett inte i min text. Så går det när man skriver från telefonen :yuck:
hata telefonen :wtf:
( men den är bra att läsa ifrån )
Självfallet tar jag det inte för " sanningar" det jag påstår, men som sagt nånstans ska man börja nysta, och reaktioner och kommentarer kan ge mycket ( för att inte tala om röster !)

Fast jag letar inte onda tvillingen. Jag tog upp en tanke som förekommit tidigare om onda tvillingen, så den inte skulle försvinna i mitt minne. Jag försöker leta ulvar, men jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Dock blir jag lite misstänksam mot dig när du fortsätter att envisas med att jag letar onda tvillingen. Försöker du så misstankar mot mig för att kunna rösta ut mig?
Här sås ingenting- jag menade det ärligt utifrån den diskussion som förts att det mest gagnar onda sidan att få ut en tvilling. Du får gärna fortsätta att misstänka mig om det är det spåret du har, men kom då gärna med mer tankar än bara för att jag går på dig:)

Här sås ingenting- jag menade det ärligt utifrån den diskussion som förts att det mest gagnar onda sidan att få ut en tvilling. Du får gärna fortsätta att misstänka mig om det är det spåret du har, men kom då gärna med mer tankar än bara för att jag går på dig:)

Nu var det i och för sig Mirtai jag vände mig emot. :angel:

Jag försöker leta ulvar, men jag vet inte riktigt vart jag skall börja.
nej det är ju just det jag försöker få igång alla på- varför tycker du ditten eller datten? Inte bara komma med korta kommentarer och misstankar. Som jag ser det gagnar det bara de onda att det inte grävs och funderas massor !
Om du inte vet vart du ska leta ulvar- ja men ställ då frågor , eller påståenden så det händer något !
jag fattar också att det kan vara svårt ibland pga IRL-men någon fundering även om den visar sig vara fel hjälper ju till att trassla ut trasslet sas:)

Cirkus röstade på lilltess för hon trodde frågat LL för hon är ulv eller ond spion. Alltså röstade Cirkus på någon som ev trodde var ond spion.

Nu vet jag inte hur habina tänkte men jag reagerade också på det. Du uppmärksammade att habina kanske letade onda spionen och Mirtai noterade för att ev kunna använda det emot henne.

Tack Artline! :heart

Nu kom jag på att jag läst något som fick mig att reagera tidigare i leken (när jag fyllde på vatten till hästarna och läste från mobilen). Måste genast se om jag kan hitta det igen...

För att jag påpekade för henne att jag inte letade onda tvillingen, men ändå fortsatte hon att skriva att jag enbart letade onda tvillingen. Då blir jag misstänksam, varför läser hon inte det jag skriver?

Fast nu undrar jag om du läser vad jag skriver? ;)

Fast jag letar inte onda tvillingen. Jag tog upp en tanke som förekommit tidigare om onda tvillingen, så den inte skulle försvinna i mitt minne. Jag försöker leta ulvar, men jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Dock blir jag lite misstänksam mot dig när du fortsätter att envisas med att jag letar onda tvillingen. Försöker du så misstankar mot mig för att kunna rösta ut mig?

Jag skrev att du letade onda tvillingen, inte att du bara gjorde det. Jag noterade det eftersom det var det vi pratat om alldeles nyss, inte så konstigt att det var något jag kom ihåg och tog upp när jag skulle skriva ur minnet. Kan inte påstå att jag fick med allt om övriga heller...

Däremot undrar jag varför du går igång så mycket?

Fast det blir ju en märklig lek om man inte får notera saker och teoria om dem? Och var har jag sagt att jag ska använda det mot Habina? Jag har bara noterat det och sagt vad jag tycker, inte att jag misstänker Habina på gund av det?

Nu vet jag inte hur habina tänkte men jag reagerade också på det. Du uppmärksammade att habina kanske letade onda spionen och Mirtai noterade för att ev kunna använda det emot henne.

Fast det blir ju en märklig lek om man inte får notera saker och teoria om dem? Och var har jag sagt att jag ska använda det mot Habina? Jag har bara noterat det och sagt vad jag tycker, inte att jag misstänker Habina på gund av det?
Jo det har du helt rätt i. Det låter bara som något du hade kunnat använda som röstmotivering om Habina.

Fast nu undrar jag om du läser vad jag skriver? ;)

Jag skrev att du letade onda tvillingen, inte att du bara gjorde det. Jag noterade det eftersom det var det vi pratat om alldeles nyss, inte så konstigt att det var något jag kom ihåg och tog upp när jag skulle skriva ur minnet. Kan inte påstå att jag fick med allt om övriga heller...

Däremot undrar jag varför du går igång så mycket?

För att jag äntligen hittat något jag tycker är misstänkt? :idea:

• Gilla
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar