Nej, jag är mig själv. Blir så himla tråkigt om man ska vara som alla andra. Mycket roligare att va sig själv och trivas med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag dör av garv just nu, så om man svarar nej på alla frågor lider man av antisocial personlighetsstörning? Va fan, tillåt mig skratta.
Seriöst, låter som ett troll, jag svarar nej på alla frågorna och jag är så långt ifrån antisocial du bara kan komma i princip. Så, ja vad ska man säga, att vissa inte vet vad de pratar om kanske?
Tack för att jag fick mig ett gott skratt.
Det gör detsamma. Det du tycker och hur du ser ut är i hög utsträckning ett resultat av normer.
Stor skillnad på att skriva nej och att vara nej i praktiken. Som jag skrev är det snarare norm att påstå att man inte följer normer, vilket den här tråden bekräftar.
Det jag inte riktigt fattar är vad för slags hat du syftar på? Har de du umgåtts med uttryckt att de hatar dig för att du har en grön tröja på dig fast du annars brukar ha en röd?! Eller hatat dig för att du haft orakade ben på stranden? Hänger inte riktigt med på det resonemanget...Och jag har faktiskt fått förvånansvärt lite hat. Visst, jag har absolut fått hat för det, men jag har kunnat stå emot det och (allt som oftast) dumpat hatarna också.
Så, hur tänker ni kring samhällets och omgivningens normer? Skiter ni i det eller följer ni det?
Vända kappan efter vinden går bra ja.Stor skillnad på att skriva nej och att vara nej i praktiken. Som jag skrev är det snarare norm att påstå att man inte följer normer, vilket den här tråden bekräftar.
Tänk att du äntligen kommit till den insikten,,,,,,,,Jag vet... Jag föll för frestelsen... Jag är en dålig människa...)
Sent ska syndaren vakna...Tänk att du äntligen kommit till den insikten,,,,,,,,
*Kunde-bara-inte-låta-bli,,,,,,,typ!*
Jajjemensan, jag kom till insikt för åratal sen och då började förfallet.Sent ska syndaren vakna...
Jajjemensan, jag kom till insikt för åratal sen och då började förfallet.
FAN vad det är synd om mig!
[...]
- Är du helrakad överallt, för att man som kvinna "förväntas" vara det?
Rakar armhålorna o benen, tycker helt enkelt det är fräschare. Det där med att allt könshår ska bort har jag aldrig förstått mig på. Har alla män gått i blivit pedofiler o vill att vuxna kvinnor ska se ut som små flickor eller? Bläääää.
[...]
Asch, det är inte hans fel. Mäns behov av att vara i the center of attention är väl rätt sjukt normativt om någotHan skriver superprovocerande saker i tråd efter tråd och det slutar på samma sätt varenda gång: hela tråden kretsar till slut kring honom.
Lite OT nu men som "medfet" måste jag bara få inflika att själv har jag haft jättemycket hjälp av att följa en massa kroppspositiva konton/grupper på insta, facebook, osv och helt enkelt knarka kroppspositivitet och normkritik specifikt kring tjocka kroppar. Det rekommenderas om du inte redan gör det du ocksåSen är jag fet och där anpassar jag helt klädseln efter gällande normer dvs: inte visa mage, inte visa "hänget" som magen bildar, inte korta shorts/klänningar. Gärna tunikor som är som tält. Hemma lever jag i linnen och trosor, men ute bland folk döljer jag kroppen. Önskar jag vore mer modig där.
Ja, man får vara glad åt det lilla.Tröst-popcorn? Och njuta av troll och andra i tråden...?