Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 113 547
Status
Stängd för vidare inlägg.
Att de funderar på att sänka ålder för rösträtten - när de inte ens tycker att "ungdomar/unga vuxna" i den åldern har förstånd nog att hantera alkohol ... men det politiska läget är uppenbarligen inte lika viktigt och kräver inte lika mycket hjärnkapacitet/mognad ... :p

Jag stör mig (egentligen högst rimligt) på somliga cyklister, mestadels memils, som skrämmer hästen. Jag är så satans TRÖTT på att fara iväg med en rivstart med hästen bara för att det kommer ett cyklisthelvete vinande bakifrån på sin jävla träningscykel utan att idas använda vare sig ringklocka (som man SKA ha enligt lag) eller ens kunna använda rösten (är knappast stumma i vanliga fall...).
Hur JÄVLA svårt ska det vara??? :banghead::banghead::banghead::banghead::devil:.

Så därja, färdig :)

På att jag precis fått förklarat för mig att ett av mina favoritord just nu, ohutligt, tydligen inte finns. Ohemult eller hutlöst ska det tydligen heta. Men jag gillade ju ohutligt! Nu stör jag mig ohutligt mycket på att jag 1) inte kan använda det längre och 2) inte har en susning om var jag har fått det ifrån.

Mutter mutter.

Att jag vill ut och gå i det fina vädret med hundarna men foglossningen bråkar så fort jag bara går ut i trädgården och går ett varv :cry:

Att jag tydligen missade att betala csn förra månaden så nu fick jag 450kr i påminnelseavgift :arghh: Det är nästan lika mycket som hela månadsbetalningen eg ligger på...

Att jag har så galet svårt att komma igång med plugget p g a latast i detta land.

Och för att jag har fruktansvärd eksem på benen.. och jag som ville ha klänning på kommande lördagens festligheter :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 281
Senast: Lilla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 750
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka