Alltså varenda bajsspraysreklam är ju skitdålig per automatik när man sett reklamen för Unicorn Gold!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså varenda bajsspraysreklam är ju skitdålig per automatik när man sett reklamen för Unicorn Gold!
![]()
![]()
Jag vill också gå ut och gå i det fina vädret med hundarna, men för det första måste jag jobba och för det andra har jag inga hundar... Så himla störande!Att jag vill ut och gå i det fina vädret med hundarna men foglossningen bråkar så fort jag bara går ut i trädgården och går ett varv![]()
Det begränsar dig ju helt klart vad gäller hundpromenaderJa
Jag vill också gå ut och gå i det fina vädret med hundarna, men för det första måste jag jobba och för det andra har jag inga hundar... Så himla störande!
450krAtt jag tydligen missade att betala csn förra månaden så nu fick jag 450kr i påminnelseavgiftDet är nästan lika mycket som hela månadsbetalningen eg ligger på...
Det är apdyrt att missa csn. Det är väl så dem betalar sin personal för återbetalningsplanerna dem lägger upp är ju helt ologiskt låga. Hade jag betalat vad dem eg vill ha av mig hade jag inte blivit av med mitt lån förrän om 20 år450kr![]()
Helt i klass med förseningsavgiften på trängselskatten på 500 kr(
)