Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
allmänt är väl skyltningen i Göteborg under all kritik, där det är trefiligt så väntar de så länge det bara går med att skylta att det just är högerfilen som går till X... där de i nästan i 1000m innan säger att vänster och mittenfilen går till X ... inte konstigt att folk kör fel hela tiden. tur man bott så länge i göteborg att man inte kollar skyltarna längre
Men JA! Vad är grejen med skyltningen? Det är som att allt går ut på en hemlig konspiration om att alla ska hamna på Hisingen, i allafall om det inte är dit de vill. Vill man till Hisingen hamnar man istället på Järntorget.
Vi hamnade på Hisingen när jag skulle flytta ner men ALLTID mot Oslo när vi skulle till Tuve.Men JA! Vad är grejen med skyltningen? Det är som att allt går ut på en hemlig konspiration om att alla ska hamna på Hisingen, i allafall om det inte är dit de vill. Vill man till Hisingen hamnar man istället på Järntorget.
Då skiter jag i att gratulera dig dåJag stör mig orimligt mycket på att det är så många som gratulerar mig idag, jag hinner ju inte svara alla.
Dagens i-landsproblem.![]()
Grattis!!Jag stör mig orimligt mycket på att det är så många som gratulerar mig idag, jag hinner ju inte svara alla.
Dagens i-landsproblem.![]()
Då skiter jag i att gratulera dig då
(((Grattis
)))
Pfffft, det är ju inget dåligt. Här på buke hinner jag med med fb är helt bananas, ska nog försöka mig på att gå igenom det ikväll när dan är över eller nått.Grattis!!![]()
Jag brukar aldrig svara alla individuellt utan jag skriver bara ett allmänt tack. Tar mycket mindre tid och ingen kan klaga att jag skrivit mer till den ena än den andraPfffft, det är ju inget dåligt. Här på buke hinner jag med med fb är helt bananas, ska nog försöka mig på att gå igenom det ikväll när dan är över eller nått.
Tack förresten.![]()
Välkommen till rätt delar av landet![]()
men ja, skyltningen i Göteborg kan vara spännande.
Ingen mot Gävle som har "lokal slinga". Vafan vad? Och var leder den? Ingen aning! Men man hamnar alltid i Lokal Slinga och sen är man hux flux på motorvägen på väg mot Sundsvall. Hatart.
Gävle är ju helt hopplös. Nu efter att tävlat där i 10 år hittar jag mellan Lervik och Scandic i alla fall.Ingen mot Gävle som har "lokal slinga". Vafan vad? Och var leder den? Ingen aning! Men man hamnar alltid i Lokal Slinga och sen är man hux flux på motorvägen på väg mot Sundsvall. Hatart.
Nu blir jag nyfiken, hur kommer man på denna så kallade lokala slinga?Gävle är ju helt hopplös. Nu efter att tävlat där i 10 år hittar jag mellan Lervik och Scandic i alla fall.
Men undrar fortfarande var den där lokala slingan leder.![]()
Enligt min erfarenhet kör du var som helst i Gävle så finns skyltarna där.Nu blir jag nyfiken, hur kommer man på denna så kallade lokala slinga?