Dom med lokal slinga?Enligt min erfarenhet kör du var som helst i Gävle så finns skyltarna där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom med lokal slinga?Enligt min erfarenhet kör du var som helst i Gävle så finns skyltarna där.
Grattis grattis, hoppas att Din dag är underbar och att du har fått en massa goda saker att äta, och blommor och kramar, och kanske ett paket med en fantastisk överraskning!Jag stör mig orimligt mycket på att det är så många som gratulerar mig idag, jag hinner ju inte svara alla.
Dagens i-landsproblem.![]()
Ja precis.Dom med lokal slinga?
Jag stör mig orimligt mycket på att det är så många som gratulerar mig idag, jag hinner ju inte svara alla.
Dagens i-landsproblem.![]()
Jag har inte haft så många vänner på fb förut, så har kunnat tacka individuellt, men i år har det visst blivit en del, tänkte också ett samlat tack.Jag brukar aldrig svara alla individuellt utan jag skriver bara ett allmänt tack. Tar mycket mindre tid och ingen kan klaga att jag skrivit mer till den ena än den andra![]()
Grattis grattis, hoppas att Din dag är underbar och att du har fått en massa goda saker att äta, och blommor och kramar, och kanske ett paket med en fantastisk överraskning!
Tack så mycket, hade visst 14 nya notiser efter att ja varit i stallet, händer visst lite grejer medan jag är borta.Grattis![]()
Adam Sandler. Herregud vad irriterande han är!
Det låter lite som ringvägarna i Oslo. De är spännande. Speciellt när du kommer ner i tunnlarna under stan och all gps lägger av eftersom de inte har satt upp förstärkare i tunnlarna och skyltningen är totalt obefintlig.Ingen mot Gävle som har "lokal slinga". Vafan vad? Och var leder den? Ingen aning! Men man hamnar alltid i Lokal Slinga och sen är man hux flux på motorvägen på väg mot Sundsvall. Hatart.
Men vad säger du människa, behöver du till doktorn? Exorcisten? Adam sandler är ju BÄST!
Äh, skriv brandgul.Att vi stavar orange som just orange och inte oransch. Tänk vad fint och lätt man kan böja oransch. Hela mitt rum är oranscht. Det oranscha kuvertet.
Nä istället så ska vi skriva
"Hela mitt rum är orange."
"Det orange kuvertet."
Det ser inte klokt ut.![]()
Fast stavningarna uttalas olika.Att vi stavar orange som just orange och inte oransch. Tänk vad fint och lätt man kan böja oransch. Hela mitt rum är oranscht. Det oranscha kuvertet.
"Det orange kuvertet."
Och jag älskar stavningen av orange! Liksom beige.Att vi stavar orange som just orange och inte oransch. Tänk vad fint och lätt man kan böja oransch. Hela mitt rum är oranscht. Det oranscha kuvertet.
"Det orange kuvertet."
JA alltså de är ju fina och bra... till dess man vill böja dem.Och jag älskar stavningen av orange! Liksom beige.![]()