Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 113 544
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig orimligt mycket på att det är så många som gratulerar mig idag, jag hinner ju inte svara alla.:arghh:
Dagens i-landsproblem. :rofl::rofl::rofl:
Grattis grattis, hoppas att Din dag är underbar och att du har fått en massa goda saker att äta, och blommor och kramar, och kanske ett paket med en fantastisk överraskning!

Jag brukar aldrig svara alla individuellt utan jag skriver bara ett allmänt tack. Tar mycket mindre tid och ingen kan klaga att jag skrivit mer till den ena än den andra :up:
Jag har inte haft så många vänner på fb förut, så har kunnat tacka individuellt, men i år har det visst blivit en del, tänkte också ett samlat tack. :)

Grattis grattis, hoppas att Din dag är underbar och att du har fått en massa goda saker att äta, och blommor och kramar, och kanske ett paket med en fantastisk överraskning!

Tack så mycket, hade visst 14 nya notiser efter att ja varit i stallet, händer visst lite grejer medan jag är borta. :p

Ingen mot Gävle som har "lokal slinga". Vafan vad? Och var leder den? Ingen aning! Men man hamnar alltid i Lokal Slinga och sen är man hux flux på motorvägen på väg mot Sundsvall. Hatart.
Det låter lite som ringvägarna i Oslo. De är spännande. Speciellt när du kommer ner i tunnlarna under stan och all gps lägger av eftersom de inte har satt upp förstärkare i tunnlarna och skyltningen är totalt obefintlig.

Idag stör jag mig på att min jävla flygbokning tagit en halv kväll och en halv morgon att administrera... Inte nog med att de lyckats få med bara halva avkommans namn, dessutom har de 1) utgått ifrån att det såklart är kvinnan i sällskapet som ska ha bebis i knät (trots att endast pappan och barnet har samma efternamn, för allt de vet hade jag ju kunnat vara en random kollega liksom, men sjäääälvklart är det ju kvinnan som ska ha hand om barnet) och 2) trots två försök till platsbokning flyttat på kvinnan och barnet utan att flytta med fadern (tydligen gick inte de bokade platserna att sitta på med bebis och självklart ska endast kvinna och barn behöva flytta från platserna, låt mannen sitta bra och ostört liksom). Stön.

Hädanefter blir det alltid Ryan Air, då får jag ju iaf som jag vill när jag bokar utan att behöva boka trettio gånger för samma jäkla resa.

Jag stör mig på att jag jobbar för mycket, så jag alltid är trött. Och att min stackars häst inte får den tid han förtjänar för att jag sällan hinner till stallet innan 19:30.

Att vi stavar orange som just orange och inte oransch. Tänk vad fint och lätt man kan böja oransch. Hela mitt rum är oranscht. Det oranscha kuvertet.
Nä istället så ska vi skriva
"Hela mitt rum är orange."
"Det orange kuvertet."
Det ser inte klokt ut. :cautious:

Retar mig oerhört åpå att min kropp bst'mde sig för att krångla inatt. Jag är yr och har konstig känsla i magen. Misstänker att jag fått ett hastigt blodvärdesfall igen :rage:

Plus att jag fick ett verbalt vulkanutbrott i bilen i morse. Bilen framför saktade in för att svänga in på en rastplats. Varpå bilen bakom mig tränger sig förbi fast det är på väg att bli enfiligt och nästan prejar in mig i räcket. Sedan la den sig framför mig i 80 på 100-vägen. När det blev tvåfiligt körde jag om och kunde konstatera att det satt en väldigt liten gråhårig och uppenbart mycket gammal kvinna ihopkrupen i förarstolen.
Men kör inte på stora vägar då om det är otäckt eller du inte har koll på trafiken!!

Stör mig på att jag skickat två meddelanden till en person på fb messenger, ser att de levererats men inte lästs, inget av dem. Skickat med flera dagars mellanrum. Why?? Personen är mycket aktiv på fb.
Jag är rätt säker på att personen inte vill undvika mig, men vill ändå inte verka besatt och skicka samma fråga tusen gånger, dilemma! :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 281
Senast: Lilla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 742
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka