Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då röstar jag för ett skatteavdrag för flitiga spakviftare! Rut och rot kan slänga sig i väggen, riktavdrag är grejen!Det kanske kostar extra på vissa bilar när man använder den lilla spaken
![]()
Finns det däck med utfällbara dubb trodär bilen själv känner av när det behövs
Med tanke på att det finns sjävkörande bilar borde ju bilen kunna känna av underlaget och brodda sig själv vid behov![]()
Uppfinn detta genast - tack!!
Det finns ju förvisso snökedjor men de sätter tyvärr inte på sig själva
Mammas bil däremot har tydligen ett "snö och halk läge" som hoppar i av sig självt ibland och en j-la vindrutetorkare som torkar den torra rutan när det inte behövs. Den bilen tror bestämt att den är intelligentare än jag undrar om den kan förutspå regn
DEN vindrutetorkaren stör jag mig orimligt mycket på
Det är så jävla tröttsamt med människor som tror att man inte kan något om bilar bara för att man är tjejAtt jag numera alltid byter däck sent på kvällen för att slippa alla jävla grannar som år efter år måste ställa sig bredvid bilen och påpeka hur duktig jag är som byter själv och inte tar hjälp av någon karl.
Som om jag skulle våga lägga min säkerhet på vägarna i händerna på en man?!![]()
Är det en fransk bil?![]()
Hjulen litar jag dock på att sambon får dit bättre än mig..Men jag har vid två tillfällen klantat mig så pass att det hade kunnat bli farligt, tappade ett hjul på hästtransporten (som tur olastat släp, låg hastighet och boggiesläp så det hände inte så mkt) ena året och ett par år senare så drog jag inte hjulbultarna ordentligt på bilen
![]()
Måste man så måste man. Varför skämmas över det liksom? Har en känsla av att min kompis kommer köpa skiten. Det vore ju katastrof om nån fick reda på att hon har skitit i någons toalettJag stör mig helt sjukt mycket på reklamen för (och produkten för den delen..) "V.I.Poo" som börjat gå på tv. Värre smörja har jag nog aldrig sett, herregud vad den stör mig. Blir irriterad av att bara tänka på skiten![]()
Jag stör mig helt sjukt mycket på reklamen för (och produkten för den delen..) "V.I.Poo" som börjat gå på tv. Värre smörja har jag nog aldrig sett, herregud vad den stör mig. Blir irriterad av att bara tänka på skiten![]()
Jag stör mig helt sjukt mycket på reklamen för (och produkten för den delen..) "V.I.Poo" som börjat gå på tv. Värre smörja har jag nog aldrig sett, herregud vad den stör mig. Blir irriterad av att bara tänka på skiten![]()
Jag tittar inte på reklam så jag undrar vad det är för reklam. Vill inte kolla hemsidan eftersom de får trafik då![]()