Saker och företeelser man inte förstår sig på

Eller de som segar på i vänsterfilen på motorvägen kilometer efter kilometer efter kilometer när trafiken är gles. Mitt ex gjorde så, om han öht kunde skymta en lastbil vid horisonten så låg han kvar till vänster för han "skulle ju ändå snart köra om, onödigt att gå tillbaka till högerfilen". Gah! Håll dig till höger, gå ut när du verkligen behöver köra om, gå sen tillbaka till höger för :rage::devil:

Bara det gör att han förtjänar att vara ett ex :rage: :D
 
Jag kan knappt åka till IKEA utan att känna att jag villslå ner folk för att de är för många, konstant i vägen och alla går jättelångsamt!! :nailbiting: :cautious:

Även ett besök i en ordinär livsmedelsbutik kan, oroväckande ofta, framkalla den känslan hos mig. :meh: Toleransnivån är dock aningen högre på trevliga plantskolor och liknande eller ridsportbutiker. Det måste vara något med motivationen som jämnar ut störningsmomentet?

Mvh Eremit-misantropen (som aldrig heller varit på Ullared)
 
Jag kan knappt åka till IKEA utan att känna att jag villslå ner folk för att de är för många, konstant i vägen och alla går jättelångsamt!! :nailbiting: :cautious:

Jag har insett att jag ska hålla mig långt från Gekås i Ullared...
Även ett besök i en ordinär livsmedelsbutik kan, oroväckande ofta, framkalla den känslan hos mig. :meh: Toleransnivån är dock aningen högre på trevliga plantskolor och liknande eller ridsportbutiker. Det måste vara något med motivationen som jämnar ut störningsmomentet?

Mvh Eremit-misantropen (som aldrig heller varit på Ullared)

*fellow eremit här*

När jag är på stan/IKEA/etc vill jag kanalisera särbon och väsa "Fli er" åt alla jävlar som är i vägen :rofl:
 
Jag har aldrig varit på Ullared och tänker aldrig sätta min fot där ;)
Jag har varit där flera gånger. Kan avslöja att det bästa är att lossa, inga köer och det går att springa in och köpa något litet och sen ut igen om man vill.
Är inget fan av att shoppa, så det är väl en aspekt jag inte riktigt förstår den här shoppinghetsen en del verkar ha. 😅

gekås.webp
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 372
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 226
Senast: mars
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp