Gekås????
Hur klarar man det stället, med förståndet i behåll?
Värsta mardröm för en fjällbo...
* Jenny *
Det är därför norrbor låter bli att åka dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gekås????
* Jenny *
Eller de som segar på i vänsterfilen på motorvägen kilometer efter kilometer efter kilometer när trafiken är gles. Mitt ex gjorde så, om han öht kunde skymta en lastbil vid horisonten så låg han kvar till vänster för han "skulle ju ändå snart köra om, onödigt att gå tillbaka till högerfilen". Gah! Håll dig till höger, gå ut när du verkligen behöver köra om, gå sen tillbaka till höger för![]()
Det är därför norrbor låter bli att åka ditsärbon frågade om jag ville dit när vi var på semester i de faggorna och jag sa: "Över min döda kropp men visst, jag kan ligga och softa i husbilen och dricka cider medan du går in"
Vi var inte dit
![]()
Varför vill folk ens åka dit? Trängas bland galningar och köpa skräp?![]()
Jag förstår mig inte på folk som gnäller hela tiden, finns det verkligen ingenting som är bra?
Jag vet... Varför liksom? Ok 2 men 1!Jag köper ENBART singelbananer. Japp. That’s a thing!
Men så weird om nån alltså bryter EN banan ur en klase, lämnar den och tar resten![]()
Varför vill folk ens åka dit? Trängas bland galningar och köpa skräp?![]()
Ungefär... men enligt särbons fd kollegor ska det finnas en bar någonstans![]()
Nej har inte haft någon sådan tråd om peppning.Håller med! Samtidigt hade inte du en tråd med lite samma inriktning?Där folk försökte peppa dig? Eller minns jag fel nu? Att se saker ”negativt” kan kanske bero på att folk mår allmänt dåligt och ser det mesta i grått pga det?
![]()
Haha härligt att sitta på en bar på Gekås. Får ju random sunkhak/sportbar att framstå som lite lyxigt![]()
Ähum.Varför vill folk ens åka dit? Trängas bland galningar och köpa skräp?![]()
Jag kan knappt åka till IKEA utan att känna att jag villslå ner folk för att de är för många, konstant i vägen och alla går jättelångsamt!!![]()
![]()
Jag kan knappt åka till IKEA utan att känna att jag villslå ner folk för att de är för många, konstant i vägen och alla går jättelångsamt!!![]()
Jag har insett att jag ska hålla mig långt från Gekås i Ullared...
Även ett besök i en ordinär livsmedelsbutik kan, oroväckande ofta, framkalla den känslan hos mig.Toleransnivån är dock aningen högre på trevliga plantskolor och liknande eller ridsportbutiker. Det måste vara något med motivationen som jämnar ut störningsmomentet?
Mvh Eremit-misantropen (som aldrig heller varit på Ullared)
Att folk skaffar barn.Alla har vi väl sånt vi inte förstår oss på?
Själv förstår jag inte hur folk kan sitta och äta på uteserveringar på trafikerade gator. Jag tycker inte det är speciellt fräscht att sitta och äta bland avgaserna.![]()
Jag har varit där flera gånger. Kan avslöja att det bästa är att lossa, inga köer och det går att springa in och köpa något litet och sen ut igen om man vill.Jag har aldrig varit på Ullared och tänker aldrig sätta min fot där![]()
Det är ju typ paradiset på jordenGekås????
* Jenny *