Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
(Jag har nu nått den fasen i "eftermigränen" där jag beter mig som om jag är hög. Just go with it. Det gör jag och jycken också. Ut, närmare bestämt.)
Alltså jag vet inte i vilken ände jag ska börja bena.
Jag måste rösta alldeles strax och HUR ska jag kunna göra det när det knappt finns nånting att "ta på" även om det skrivs en väldans massa?
Men menar du att räcker med att en skriver ett lagom långt misstänkt inlägg så kan du teoria?
Men menar du att räcker med att en skriver ett lagom långt misstänkt inlägg så kan du teoria?
Myrten har ju redan skrivit ett tidigt teoriinlägg förresten.
Jamen komigenåspeladå!
2. Godförklarar dig själv på typiskt spektakulära vis. Lite "rosa klänning, blommig äng, liten och söt"-oskyldighetssliskeri över det hela. "Typiskt ulvigt", "men om det är typiskt ulvigt skulle en ulv då göra så?", "ja såklart, eftersom vi kommer tro att det är typiskt ulvigt och därför inte ulvigt så är det ulvigt".
Jag uppfattar också TLV så och tycker inte det är skumt.
Dock reagerade jag lite på att hon, när jag skrev att Monster verkar skriva på sitt sätt oavsett roll, menade att jag ju också skrev långa inlägg och därför kanske hade samma taktik. D v s att vara aktiv utan att synas.
Men efteråt så kom meningen om att greppa efter halmstrån, så jag vet inte om det ens var seriöst menat på något sätt. Annars tycker jag inte TLV känns misstänkt.