Sv: Så här ska det väl ändå inte se ut?!
Lita på din känsla.
Lita på din känsla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lita på din känsla.
Kan inte se bilderna! Och är jättenyfiken
Konstig fråga kanske men är du ironisk nu?
Eller förlåt. jag skriver i mitt sista (det långa) inlägget att jag får en känsla av att något är fel.
Är det den känslan jag ska lita på tycker du?
Jag skulle tro att TS sadel säkert blir bra när den kommer bak liiite. Det är intressant att höra hur du dömer ut denna sadeln men ang. en annan sadel som låg för långt fram ("london") så rekommenderade du en annan sadelgjord...
Alltså om någon av mina sadlar har åkt fram så har det berott på att den är för trång, även om hästen har haft betesmage så har sadeln legat på plats om den varit tillräckligt stor.
Nu vet inte jag hur det förhåller sig med bomlösa, kanske är de mer instabila och beter sig så men jag tycker faktiskt inte att det ska vara nödvändigt.
Ja bara den inte blir för lång då så blir det säkert bättre.
ja ser man det så så kan det kanske låta konstigt men det du missar i sammanhanget är att London sadeln inte låg baktungt utan enbart hade glidit fram pga stor mage vilket min London med kan göra just pga stor mage då finns det inte mycket som håller tillbaka sadeln ja visst en svanskappa men nej det rekomenderar jag inte...stackars häst.
men en sadelgjord för ändamålet och ett speciellt sätt att spänna den, ja tack.
men som sagt denna sadel har jag inte dömt ut vart har jag skrivit det, jag har bara skrivit att den ser baktung ut och jag tvivlar på att det hjälper att lägga den längre bak därför är jag lite försiktigt med att säga det med och därav inga rekomendationer om annan sadelgjord osv...