Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar som om de väldigt gärna får vara med. Men det är väl inte så många som har militär erfarenhetPå tal om kvinnor. Hur ser det ut? Får Ukrainska och Ryska kvinnor delta i striderna om de vill eller är det ett blankt nej?
Är det lagligt?Är det lagligt att ljuga för invånarna om varför man krigar? Tänker på Putins tal https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lVmoXy/liverapportering-spanda-laget-kring-ukraina
Vinner Putin är det katastrof, förlorar han är det också katastrof, hur hanterar han en förlust?
Putin vill så klart ha hemmaopinionen på sin sida och som tidigare konstaterat så är en del av kriget kallad propaganda.Är det lagligt att ljuga för invånarna om varför man krigar? Tänker på Putins tal https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lVmoXy/liverapportering-spanda-laget-kring-ukraina
Vinner Putin är det katastrof, förlorar han är det också katastrof, hur hanterar han en förlust?
Dumt uttryckt kanske, kan inget om krig, men jag menade internationella krigslagar. Försökt söka men inte hittat.Är det lagligt?
Du får konsulta Rysslands lagar om lögnen sker i det landet.
Det finns inga internationella krigslagar som tvingar någon ledare att säga sanningen.Dumt uttryckt kanske, kan inget om krig, men jag menade internationella krigslagar. Försökt söka men inte hittat.
Hörde precis från SVT:s sändning att så många har anslutit sig till Ukraina så att det inte finns vapen till alla.
Du får väl fråga Putin om det är lagligt.Är det lagligt att ljuga för invånarna om varför man krigar? Tänker på Putins tal https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lVmoXy/liverapportering-spanda-laget-kring-ukraina
Varför så dryg?Du får väl fråga Putin om det är lagligt.
Det är inte lika enkelt att dölja protesterna nu när mobiler blivit vanliga, hoppas de inte var dumma med henne utan körde hem henne.Det finns folk som protesterar mot kriget även i Ryssland.
Här bilder från Sankt Petersburg.
Polisen vet inte riktigt hur varligt de ska ingripa.
Nej, det är inte förbjudet, det ljugs friskt från alla håll.Dumt uttryckt kanske, kan inget om krig, men jag menade internationella krigslagar. Försökt söka men inte hittat.
Klart han inte tror på det men han hoppas ju att hans landsmän ska tro på honom.Jag undrar om Putin tror pa vad han själv säger (syftar pa hans tal).
"– Ukraina har prickskyttar på sina tak. De är brutala. Medan vi gör allt för att inte spilla några liv, fortsatte han"
Gör allt för att inte spilla ngr liv? Genom att bomba?
Undrar detsamma. Han hade också en tyst minut för de avlidna.Jag undrar om Putin tror pa vad han själv säger (syftar pa hans tal).
"– Ukraina har prickskyttar på sina tak. De är brutala. Medan vi gör allt för att inte spilla några liv, fortsatte han"
Gör allt för att inte spilla ngr liv? Genom att bomba?