Han kom helt enkelt utanför öppettiderna 09:00-19:00.Men vad gör människan? Är han helt lost??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kom helt enkelt utanför öppettiderna 09:00-19:00.Men vad gör människan? Är han helt lost??
Det finns de som är bättre skickade att representera Sverige än vad du är i några TV-soffor, folk som faktiskt har koll på läget. Flykt och erfarenhet av krig finns det tyvärr många av i Sverige som har personligen. Många har kommit hit pga krig och förföljelse, som krigsbarn eller hjälp till att hämta flyktingar vid svenska gränsen, sett tyska stridsflyg med egna ögon så vad gör dig unik?Jag vet nog bättre än de flesta hur det är att fly. Är uppväxt med överlevare från andra världskriget
Det ni vägrar fatta är att det inte är min egen säkerhet jag oroar mig för utan att vara produktiv. Det är en jävla skillnad att kunna navigera i någorlunda rätt riktning än att skilja på vän och fiende och kasta en flaska med kraft så att den inte tänder det egna huset. Plus att vara i vägen när man ramlar i trappan till skyddsrummet.
Plus att om det finns något land utanför krig kan jag göra nytta som någorlunda verbal och representativ svenska, med språkkunskaper.
Bara för att du tycker att min hundavel är skit så vet du inget om mina kontakter. Men vi kan lägga ner denna hypoteriska diskussionDet finns de som är bättre skickade att representera Sverige än vad du är i några TV-soffor, folk som faktiskt har koll på läget. Flykt och erfarenhet av krig finns det tyvärr många av i Sverige som har personligen. Många har kommit hit pga krig och förföljelse, som krigsbarn eller hjälp till att hämta flyktingar vid svenska gränsen, sett tyska stridsflyg med egna ögon så vad gör dig unik?
Det handlar inte om att slänga molotovs utan om att tillverka och kan du laga mat är det bättre att du gör det istället för att famla omkring i ett ingenmansland till ingen nytta.
Bara för att jag tycker din buskavel är skit så har det inget med vad jag tycker om dina inlägg i den här tråden! Det är många som läser och skriver här som har erfarenheter du kan önska dig att du aldrig behöver uppleva, många är barn till överlevare och är själva överlevare så fortfarande, vad gör dig unik? Vad får dig att tro att du ska åka runt i TV-soffor och intervjuas i händelse av ofred? Tror du verkligen någon bryr sig om du sätter dig på gränsen med en hund i knäet om folk flyr för sina liv?Bara för att du tycker att min hundavel är skit så vet du inget om mina kontakter. Men vi kan lägga ner denna hypoteriska diskussion
Det finns många publicerade foton på beväpnade kvinnor. Det finns även många kvinnliga krypskyttar på bägge sidor men jag vet inte om det är några ryskor inblandade i konflikten. Hur det är att göra lumpen vet jag inte, men kriga får de göra. Jag tror aldrig någon ifrågasatt att kvinnor tar till vapen, oavsett århundrande eller konflikt?På tal om kvinnor. Hur ser det ut? Får Ukrainska och Ryska kvinnor delta i striderna om de vill eller är det ett blankt nej?
Ja han kommer aldrig ge sig bajsgubben. Strongt av Macron att stå ut i 90 minuterFår ont i magen över Macrons uttalande
”Frankrikes president Emmanuel Macron talade med Rysslands president Vladimir Putin i telefon i dag. Samtalet varade i 90 minuter, enligt de franska myndigheterna.
Enligt Macron kommer Rysslands attacker att bli värre.
”Det västa återstår”, uppgav den franska presidenten som också säger att Putins mål är att erövra hela Ukraina.” Källa: Aftonbladet
Enligt Macron kommer Rysslands attacker att bli värre.
”Det västa återstår”, uppgav den franska presidenten som också säger att Putins mål är att erövra hela Ukraina.” Källa: Aftonbladet