Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om Mirror alltid är så seriösa? Men krematoriet skall väl troligtvis användas för att bli av med döda kroppar från striderna.Blir väl inte vidrigare än såhär
Visa bifogad fil 86544
Vet inte om Mirror alltid är så seriösa? Men krematoriet skall väl troligtvis användas för att bli av med döda kroppar från striderna.
Lite som om Fox news skulle säga samma sak om Bidens och Trump. Men värre.Tass säger att Zelensky nu är redo att möta Putin i förhandlingar.
https://tass.com/world/1411621
Tass säger att Zelensky nu är redo att möta Putin i förhandlingar.
https://tass.com/world/1411621
Älskar att det är expressen som ”pushar” för detta när det var de som publicerade fake news vid terrorattentatet. Och sedan efteråt sade att de inte hade gjort fel…
Det visar väl hur viktigt det är att inte svälja allt som publiceras.Älskar att det är expressen som ”pushar” för detta när det var de som publicerade fake news vid terrorattentatet. Och sedan efteråt sade att de inte hade gjort fel…
Även Lottakåren finns ju med.Om man inte kan tänka sig väpnad tjänst finns det ju många andra funktioner. Själv har jag tidigare varit aktiv i Blå Stjärnan, och är lite sugen på att söka bilkåren.
Samtidigt väldigt bra att det tas upp av stora tidningar som många läserÄlskar att det är expressen som ”pushar” för detta när det var de som publicerade fake news vid terrorattentatet. Och sedan efteråt sade att de inte hade gjort fel…
Ja det säger jag inget om.Samtidigt väldigt bra att det tas upp av stora tidningar som många läser
Känns som att folk missförstår mig lite lätt, men jag tycker fortfarande att detta är intressant och viktigt ämne. Så jag hoppas att ni inte missförstår mig alltför lätt och ber om tålamod med mig även i fortsättningen. Nu ska jag pausa.
Jag kan bara hålla med av ett antal skäl. Dödstraff stället intet tillrätta utan skapar bara fler offer vars anhöriga har mördats.Jag är också emot dödsstraff och tycker inte att det är ett lämpligt straff för vapenvägran. Jag är emot dödsstraff som koncept och det finns inget brott där jag tycker att en demokratisk rättsstat ska döda sina medborgare, oavsett fredstid eller krigstid.
Sådant otroligt fint intiativ av Polen ❤
Vet inte om det syns men står att Polen gör ett undantag från flyktingar med att hundar och katter inte behöver ha pass, samt en uppmaning om att inte lämna dem
Jag har tagit för givet att alla redan vet vad Tass är för något, men inser att det inte alls behöver vara så.Lite som om Fox news skulle säga samma sak om Bidens och Trump. Men värre.
Jag lägger inte så mycket värde i det