Ljust rum, men definitivt inte varmare än övriga. Den är flera år gammal och ser jättefin ut, så jag fortsätter vattna.Det är ju en ökenväxt, så massor av vatten och inget ljus är kanske inte optimalt. Men det kanske är ett ljust och varmt rum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljust rum, men definitivt inte varmare än övriga. Den är flera år gammal och ser jättefin ut, så jag fortsätter vattna.Det är ju en ökenväxt, så massor av vatten och inget ljus är kanske inte optimalt. Men det kanske är ett ljust och varmt rum?
Hade nog klippt bort det vissnade ja, och fortsatt vattna. Gissar att det är nån ormbunke? De är väl generellt rätt tåligaVisa bifogad fil 67651
Vad tror ni om den här försummade stackaren? Går det att klippa bort det dåliga på nåt sätt och rädda den eller är det liksom för sent? det kommer ju lite nytt grönt efter att jag började vattna den igen men ja..
Varför är det så att man bara vill ha fler växter hela tiden?
För innerst inne vill man bo i en djungel.
Jaa dom är jättefina! Har en, men har nog låtit den torka ut lite väl mycket mellan vattningarna, så den har lite bruna bladPå min önskelista står en Silverkalla. En riktigt stor! Jag har en pefekt plats att ställa den på. Skuggigt/mörkt hela dagen och den hade varit superfin där!
Dom är tåliga, men får lätt brända blad. Mest av sol eller övervattning. Drag vet jag inte. Men den överlever med brända blad också. Ser bara inte lika snyggt ut.Monstera,dom med vita blad, hur lätta är dom sköta? Mina fönster är gamla så det drar ju..kommer den överleva det? Har inte köpt nån än
Varför är det så att man bara vill ha fler växter hela tiden?
Bada den det kan gåHortensian fick lite vatten igår. Idag ser den ut så här
Visa bifogad fil 67295
Bortom all räddning?