Minerva
Trådstartare
Sv: Rottweiler!!
åh vad kul du får uppdatera hur det går för henne på den då
Ja det ha gått riktigt bra för han på utställningarna
Första va en inoff men där vann vi över de 2 andra valparna som va där.
andra va i Piteå där vi visserligen va ensam valp, men han fick verkligen kanonkritik och domaren gillade verkligen vad han såg, så vi blev BIR-valp med HP där.
å nu senaste va i Svenstavik, av 4 valpar så blev vi BIM-valp där så jag är riktigt nöjd
absolut ska jag rapportera om hur det går nästa lördag
åh vad kul!
Jag vill gå nån kurs med P framöver oxå! men det hålls så få kurser här där ja bor :/ så får hoppas på att de sätter upp en allmänlydnas kurs snart som vi kan anmäla oss till
sen tack vare ägaren till kullsystern som jag berättade om tidigare, så ska jag börja med bevakning sen oxå låter hur kul som helst och är verkligen nått som kan vara användbart!
så det ser vi fram emot oxå
åh vad kul du får uppdatera hur det går för henne på den då
Ja det ha gått riktigt bra för han på utställningarna
Första va en inoff men där vann vi över de 2 andra valparna som va där.
andra va i Piteå där vi visserligen va ensam valp, men han fick verkligen kanonkritik och domaren gillade verkligen vad han såg, så vi blev BIR-valp med HP där.
å nu senaste va i Svenstavik, av 4 valpar så blev vi BIM-valp där så jag är riktigt nöjd
absolut ska jag rapportera om hur det går nästa lördag
åh vad kul!
Jag vill gå nån kurs med P framöver oxå! men det hålls så få kurser här där ja bor :/ så får hoppas på att de sätter upp en allmänlydnas kurs snart som vi kan anmäla oss till
sen tack vare ägaren till kullsystern som jag berättade om tidigare, så ska jag börja med bevakning sen oxå låter hur kul som helst och är verkligen nått som kan vara användbart!
så det ser vi fram emot oxå