Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom fram till något före någon annan! Tur att vi tyckte lika också!Meh, jag som skrev så långt inlägg och letade för att få med massa citat, och så hann @Snurrfian före...
Vi kom ju till samma slutsats i alla fall!
Jag tycker att första dagen är jättesvår...Om vi ska hitta några onda får vi nog fokusera på det istället för att fundera över jokern...
Inte bli ledsen nu Koppen!
Så jag förstår det som att Jokern kan vara vad som helst, från listan eller inte från listan
Förstod jag rätt nu @Mammas och @Paddington ?
ja!Jag tycker att första dagen är jättesvår...
-Ytterst få som varit särskilt aktiva.
-Ett antal mer eller mindre förvirrade inlägg om jokerns roll
- Och ett antal inlägg om att vi är en hög som trivs med att det är lördagskväll och sitter och berusar oss
Hur ska man hitta onda ifrån det liksom? Någon erfaren spelare som kan upplysa mig om förstadags-teoriandets ädla konst?
Artline och Jfelin (stavas?) har inte skrivit något?
Lay lowOookej... Så jag ska int rösta först och inte på någon som redan röstats på, men ändå lyckas använda någon annans teori? Hur gör man då?
"Det här hittade jag och med det antar jag helt enkelt att vi inte har en susning om vad vi ska tro om jokern... Men hen kan lika gärna vara god och jag tror inte att vi kan rösta på jokern i första röstningen? @Paddington har jag rätt? annars vore det väldigt smidigt! @Butros ligger även han illa till eftersom han inte ens finns med på listan... För ordnings skull borde det vara han vi ska rösta på!
inressant sammanfattning!Deltagare:
1. Bumpo- Skulle rösta tidigt idag, borde dyka upp när som helst
2. glömmerallt- inte sett, kan ha missat...
3. Snurrfian- eh det är ju jag!
4. Habina- hänger gärna på snacket om jokern
5. Idahoe- dricker alkhol och funderar
6. LenaH- äter choklad, bara det inte är körsbärslikör.
7. cirkus- hämtar katt
8. Koppen- surar över att ingen
9. Matmissbrukaren- gillar inte PH men dricker gärna vin
10. Lobelia- gillar inte körsbärs choklad
11. Artline- nykomling ?
12. Breaktown- tittade in och försvann
13. Lilltess- nykomling?
14. Jfrelin- har jag inte sett till...
Lite sammanfattning från mig...
Deltagare:
11. Artline- nykomling ?
12. Breaktown- tittade in och försvann
Inte bli ledsen nu Koppen!
Så jag förstår det som att Jokern kan vara vad som helst, från listan eller inte från listan
Förstod jag rätt nu @Mammas och @Paddington ?
Det kan nog finnas flera orsaker till att någon inte står på listan.@Butros ligger även han illa till eftersom han inte ens finns med på listan... För ordnings skull borde det vara han vi ska rösta på!
Jag har aldrig varit bra på popcornsnack
Men man kan väl konstatera att det är mycket snack om jokern och sedan någon form av gemensam slutsats att vi inte borde prata om jokern eftersom ulvarna vinner på det. Jo visserligen men såhär första dagen vet jag inte om någon vinner på det. Eller jag menar ulvarna vinner ju på om vi pratar joker istället för att leta ulvar. Men just att prata om jokern vet jag inte om ulvarna vinner på..
Det stämmer, ni kan inte rösta på jokern förrän denne klivit fram i rampljuset.
Butros är inte Jokern. Jag lovar att Jokern när/om denne dyker upp kommer att få en ordentlig presentation