Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Om vi ska hitta några onda får vi nog fokusera på det istället för att fundera över jokern...
Jag tycker att första dagen är jättesvår...
-Ytterst få som varit särskilt aktiva.
-Ett antal mer eller mindre förvirrade inlägg om jokerns roll
- Och ett antal inlägg om att vi är en hög som trivs med att det är lördagskväll och sitter och berusar oss ;)

Hur ska man hitta onda ifrån det liksom?:confused: Någon erfaren spelare som kan upplysa mig om förstadags-teoriandets ädla konst?

Jag tycker att första dagen är jättesvår...
-Ytterst få som varit särskilt aktiva.
-Ett antal mer eller mindre förvirrade inlägg om jokerns roll
- Och ett antal inlägg om att vi är en hög som trivs med att det är lördagskväll och sitter och berusar oss ;)

Hur ska man hitta onda ifrån det liksom?:confused: Någon erfaren spelare som kan upplysa mig om förstadags-teoriandets ädla konst?
ja!
lägg inte första rösten.
lägg inte heller andra rösten
lägg för fan inte röst på den som fått första rösten
:nailbiting::cool:

Oookej... Så jag ska int rösta först och inte på någon som redan röstats på, men ändå lyckas använda någon annans teori?:eek::confused: Hur gör man då?:confused:

Deltagare:
1. Bumpo- Skulle rösta tidigt idag, borde dyka upp när som helst
2. glömmerallt- inte sett, kan ha missat...
3. Snurrfian- eh det är ju jag! :D
4. Habina- hänger gärna på snacket om jokern
5. Idahoe- dricker alkhol och funderar
6. LenaH- äter choklad, bara det inte är körsbärslikör.
7. cirkus- hämtar katt
8. Koppen- surar över att ingen
9. Matmissbrukaren- gillar inte PH men dricker gärna vin
10. Lobelia- gillar inte körsbärs choklad
11. Artline- nykomling ?
12. Breaktown- tittade in och försvann
13. Lilltess- nykomling?
14. Jfrelin- har jag inte sett till...

Lite sammanfattning från mig... :angel:

"Det här hittade jag och med det antar jag helt enkelt att vi inte har en susning om vad vi ska tro om jokern... :cautious: Men hen kan lika gärna vara god och jag tror inte att vi kan rösta på jokern i första röstningen? @Paddington har jag rätt? annars vore det väldigt smidigt! :D @Butros ligger även han illa till eftersom han inte ens finns med på listan... :D För ordnings skull borde det vara han vi ska rösta på!

Det stämmer, ni kan inte rösta på jokern förrän denne klivit fram i rampljuset.

Butros är inte Jokern. Jag lovar att Jokern när/om denne dyker upp kommer att få en ordentlig presentation :laugh:

Deltagare:
1. Bumpo- Skulle rösta tidigt idag, borde dyka upp när som helst
2. glömmerallt- inte sett, kan ha missat...
3. Snurrfian- eh det är ju jag! :D
4. Habina- hänger gärna på snacket om jokern
5. Idahoe- dricker alkhol och funderar
6. LenaH- äter choklad, bara det inte är körsbärslikör.
7. cirkus- hämtar katt
8. Koppen- surar över att ingen
9. Matmissbrukaren- gillar inte PH men dricker gärna vin
10. Lobelia- gillar inte körsbärs choklad
11. Artline- nykomling ?
13. Lilltess- nykomling?
14. Jfrelin- har jag inte sett till...

Lite sammanfattning från mig... :angel:
inressant sammanfattning!
själv försöker jag skriva med nygjorda naglar, och vin i kroppen...
kan verka fullare n jag r ;)
men jag får alltid tankar när någon samanfattar :P

Jag har aldrig varit bra på popcornsnack ;)

Men man kan väl konstatera att det är mycket snack om jokern och sedan någon form av gemensam slutsats att vi inte borde prata om jokern eftersom ulvarna vinner på det. Jo visserligen men såhär första dagen vet jag inte om någon vinner på det. Eller jag menar ulvarna vinner ju på om vi pratar joker istället för att leta ulvar. Men just att prata om jokern vet jag inte om ulvarna vinner på..

Jag har aldrig varit bra på popcornsnack ;)

Men man kan väl konstatera att det är mycket snack om jokern och sedan någon form av gemensam slutsats att vi inte borde prata om jokern eftersom ulvarna vinner på det. Jo visserligen men såhär första dagen vet jag inte om någon vinner på det. Eller jag menar ulvarna vinner ju på om vi pratar joker istället för att leta ulvar. Men just att prata om jokern vet jag inte om ulvarna vinner på..

Det märkligaste med jokersnacket är

1. Att det diskuteras hur Jookern fungerar Jag tycker det står tydligt i rollbekrivningen. Så jag undrar varför detfrågas och undras så mycket kring den.

2. Att tiden läggs på att diskutera en roll som inte ens är med än Det finns ju nyheter bland de andra rollerna också så om någon vill diskutera just rollerna borde det väl vara mycket mer relevant för tillfället?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar