Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Snurrfian Jag frågade om det igår och jokern är inte med på deltagarlistan.
Bra kvinna reder sig själv!Okej... Då finns det egentligen ingen anledning att hänga upp sig på jokern just nu? Dumma LL som lockar iväg tankar från ulvarna till en joker som inte ens har dykt upp än... Är det någon van spelare som kan räkna ut hur många ulvar vi letar efter? Eller ska jag försöka mig på att reda ut det själv?
Akta dig du så du inte blir utröstad!Bra kvinna reder sig själv!
22 resp 23.30 tror jag idagNär är dl?
När är dl?
Info från LL
DagDL lördag kl 22.00
NattDL lördag kl 23.30
Jag försöker hitta vad LL har skrivit för att kunna ge dig ett vettigt svar... Men tyvärr... Det blir nog ett av mina vanliga förvirrade svar att jag har inte en aning, det beror nog på vad LL känner för dagen...jag kan lika gärna skriva så här för ingen ser mig ju bohoooo
(försökte ändra till vit text...)
"Jokern – varje Dokusåpa har en, och denna är inget undantag. Jokern verkar i bakgrunden och är okänd för samtliga deltagare tills denne kommer fram i rampljuset (som sker någon gång efter omgång2). Jokern vet sin roll från början och deltar i röstning genom PM till LL. Jokern kan ha vilken roll som helst, inkl en som redan står i rollistan eller en roll som ligger utanför rollistan. OM Jokern ingår i lyan får lyan inte veta om detta förrän Jokern stigit fram i rampljuset, däremot vet Jokern om vilka som ingår i lyan. Jokerns eventuella val syns inte för spionerna."Kan Jokern tom ha en roll som inte är med på listan??
jag kan lika gärna skriva så här för ingen ser mig ju bohoooo
(försökte ändra till vit text...)
Inte bli ledsen nu Koppen!Kan Jokern tom ha en roll som inte är med på listan??
Så jag förstår det som att Jokern kan vara vad som helst, från listan eller inte från listanJokern – varje Dokusåpa har en, och denna är inget undantag. Jokern verkar i bakgrunden och är okänd för samtliga deltagare tills denne kommer fram i rampljuset (som sker någon gång efter omgång2). Jokern vet sin roll från början och deltar i röstning genom PM till LL. Jokern kan ha vilken roll som helst, inkl en som redan står i rollistan eller en roll som ligger utanför rollistan. OM Jokern ingår i lyan får lyan inte veta om detta förrän Jokern stigit fram i rampljuset, däremot vet Jokern om vilka som ingår i lyan. Jokerns eventuella val syns inte för spionerna.